Jak pomagasz swoim klientom? Co robisz, aby wybierali akurat Ciebie?
Masz pomysł na swoją markę w sieci? Wiesz, jak możesz pomóc swoim klientom w sieci? Masz na pewno wiele do zrobienia w Twojej niszy, ale nie ma co się poddawać. Jest wiele rzeczy, w których możesz wykazać się w niszy!
Jak pomagasz swoim klientom?
Wiesz, do czego dążysz w swojej niszy? Jakie chcesz osiągnąć sukcesy? Wiele z nas nie wie, do czego dąży w swoim życiu, więc jak już wiesz, co chcesz osiągnąć, to jesteś na dobrej drodze! Jaka jest u Ciebie sytuacja? Co Ty robisz, aby osiągnąć swoje cele? Wiesz, jakie chcesz mieć pierwsze wyniki? Masz ustalony plan? Jak idzie działanie? Na pewno różnie, wiem, jak jest na początku z działaniem. Potem zaczyna być łatwiej, jak nabierzesz wytrwałości. Ale najtrudniej jest zacząć i ogarnąć, to jak możesz pomagać klientom. Nic nie przychodzi tak sobie, że pomyślisz o sukcesie i nagle masz jakieś wyniki. Tu potrzeba planu i działania! Więc zabierz się do roboty! Nie ma co poddawać się zbyt wcześnie! Wiele osób też tak robi, że za szybko rezygnuje i potem jest narzekanie, że to czy tamto nie działa. Wszystko w swoim czasie! Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne? Czy pomagasz swoim klientom w ich problemach? Masz rozwiązania na ich problemy? Wiesz, do czego dążą Twoi klienci i jak Ty możesz im pomóc w działaniach? Jak pomożesz im przejść z punktu A do B? Zastanów się nad tym dobrze… bo nic samo się nie zmieni!
Jak Ty podejdziesz do sprzedaży swoich rozwiązań? Wiesz, jak możesz pomóc swoim klientom? Wiesz, czego Ty potrzebowałeś w swoim życiu i czego nie miałeś? Zastanów się nad tym dobrze i sprawdzaj, czy masz na dany problem swoje rozwiązanie? Wiesz, co chcesz osiągnąć w swoim życiu i jak było Ci ciężko dotrzeć do obecnej sytuacji? Na pewno miałeś wiele wyzwań, więc wiesz, w czym miałeś kłopot i jak rozwiązałeś daną sprawę. Masz już doświadczenie? To świetnie! Masz już czym podzielić się ze swoją niszą! Więc postaw się w skórze początkującego i sprawdź, czego byś potrzebował, gdybyś zaczynał. Tak jest na początku najłatwiej! Potem możesz zacząć kierować rozwiązania do osób bardziej zaawansowanych. Ale wszystko po kolei. Najpierw warto kierować się swoim doświadczeniem i tym, jaką masz obecnie wiedzę. Bo jak chcesz pomóc innym, to znaczy, że masz już jakąś wiedzę, którą chcesz przekazać. Więc przeanalizuj swoją sytuację i zobacz, czym możesz się podzielić z innymi. Jakie możesz dostarczyć recepty na problemy swoich początkowych klientów? Masz jakiś pomysł na pierwszy produkt? Wiesz, do czego dążysz teraz, a jakie miałeś wyzwania na początku i jak sobie z nimi poradziłeś?
Czy wiesz już, jakie rozwiązania stworzysz dla swoich klientów? Czego Ty byś potrzebował na początku? Stań się takim mini mentorem w swojej niszy i kieruj się swoim doświadczeniem. Pokaż, że znasz problem i wiesz, jak go pokonać. Wtedy ludzie zaczną Ci ufać i zaczniesz budować wokół siebie społeczność. Nic nie przyjdzie samo i trzeba na to wiele pracy, ale Ty się nie poddasz, co nie? Masz pomysł na to, jak pomożesz swoim klientom? Wiesz, czego Ty byś potrzebował na ich miejscu?
Co Ty chcesz przekazać swojej niszy?