Jak chcesz się komunikować z klientami?

Jak chcesz się komunikować z klientami? Zastanawiałeś się? 

Nie każdy jest mistrzem komunikacji w Internecie. Wiele osób, w tym i ja, muszą się tego nauczyć. Budowa relacji czy społeczności nie dla każdego jest normalna i przyjemna. Jak Ty podchodzisz do komunikacji ze swoimi klientami czy odbiorcami bloga? 

Jak chcesz się komunikować z klientami?

Na pewno trzeba budować pozytywny obraz swojej marki, ale czy jest to takie przyjemne? Nieraz trzeba się napracować, aby osiągnąć sukces w Internecie. Jakie jest Twoje podejście do budowy swojej marki? Co masz do przekazania swoim odbiorcom? 

Gdzie Ty chce być obecny w Internecie? Blog? Media społecznościowe? Newsletter? Czy coś połączonego? Na to potrzeba wiele pracy i czasu! Każdy ma inny sposób na komunikację… wolisz pisać? To pisz? Wolisz nagrywać? To nagrywaj! Rób to, co na początek wydaje Ci się łatwiejsze. Na pewno nie będzie CI to szło natychmiast dobrze, ale trzeba robić wszystko, by osiągnąć swoje cele. Dostosuj działanie do swoich odbiorców? Może Twoi potencjalni klienci nie lubią oglądać, tylko czytać? Może wolą napisanego ebooka, niż nagrywane wideo? Jedne woli sobie poczytać, a drugi posłuchać w drodze do pracy. Każda grupa ma inne preferencje i ma inne możliwości na rozwój i poszerzanie wiedzy. Jak Twoi klienci mogą się skontaktować ze swoim sklepem na przykład? Jak? Email? Telefon? Czat? Tu też jest wiele możliwości do rozwoju. Wybierz to, co według klientów jest dobrze i na co masz czas. Nie każdy ma czas siedzieć na czacie cały dzień… To też trzeba do siebie dostosować. Masz już pomysł na to, jak Ty będziesz się komunikował, przy budowie relacji czy przy zakupie Twoich produktów, czy usług? 

Na pewno trzeba być bardzo pomocnym w Internecie i działać tak, by pomagać swoim odbiorcom. Masz bloga? Super! Ale czy jest on często aktualizowany? Jesteś profesjonalny? Co robisz, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe?  Jaką markę budujesz przy tworzeniu relacji z ludźmi? Chcesz być ekspertem? Pomagać ludziom w ich problemach? Dajesz dobry przykład na blogu i wiesz, co dla klienta jest przydatne? Na pewno budowa relacji to ciężka praca, ale nie można się poddawać! Miej co do siebie duże wymagania na początku. Dawaj z siebie wszystko przy komunikacji z ludźmi. Buduj ciekawą markę! Pokaż, że masz wiek do przekazania. Bądź dobrym sprzedawcą. Pokaż się z jak najlepszej strony. Pokaż, że możesz pomóc klientom w ich potrzebie. Pokaż solidną markę eksperta. 

Na pewno musisz się nauczyć obserwowania klienta i tego, co i jak kupuje. Na pewno dobra relacja pomaga w rozmowie przy zakupie. Jeżeli klient widzi zaangażowanie, to możesz zyskać naprawdę wiele! Na pewno sprzedasz swój produkt czy usługę. Ale musisz się postarać i zrobić wszystko, by osiągnąć swoje marzenia w danym temacie. Co Ty masz do przekazania swoim odbiorcom? Jaką chcesz budować relację? Naucz się słuchać swoich klientów. Pokaż, że masz ciekawą wiedzę i wiesz, co mówisz. Pokaż swoją praktykę! Zastanów się, jak chcesz się komunikować z klientami? Jakie formy kontaktu są dla Ciebie i Twoich odbiorców? Na pewno warto budować solidną relację w wielu formach kontaktu, aby każdy był zadowolony! 

Buduj solidną ofertę dla swoich klientów. Ona też musi być dobrze stworzona. Musisz pokazać korzyści i to, co klient może zyskać po zakupie. To nie jest łatwe zadanie! To, że sobie piszesz byle co na bogu czy w ofercie sprzedażowej, nie zadziała! To ma być przemyślana strategia. Zrób jak najwięcej, aby osiągnąć swoje cele marketingowe i przy tym buduj coraz lepszą markę. Przekonaj klienta do swoich rozwiązań! To też nie jest łatwe przy konkurencji. Masz pomysł na siebie w Internecie? Wiesz, do czego dążysz online? Zachęć klienta do działania. Zachęć do zakupu! To nie będzie łatwe, ale trzeba się nauczyć budować zaufanie i markę w sieci. Masz na to pomysł? Wiesz, do czego dążysz? Co tam masz do zmiany w danym temacie? Interesuj się swoimi odbiorcami i daj im jak najwięcej korzyści! O to chodzi, aby pomagać i przy tym budować relację. Jesteś na to przygotowany? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top