Grzechy marketingu, co to jest i jakie są najgorsze grzechy marketingu, które spowalniają Twój biznes.
Na pewno popełniasz jakieś błędy! Na pewno któryś z poniższych grzechów popełniasz i masz tego świadomość. To, czemu nie poprawiasz swoich potknięć? Czemu nie rozwijasz siebie, aby być jeszcze lepszym marketerem?
Jakie są grzechy marketingu?
Nie musisz ich popełniać! Działaj z głową online i nie poddawaj się, gdy popełniasz te grzechu. Wszystkiego możesz się nauczyć i eliminować te problemy!
Robisz to, co konkurencja, nie sprawdzając i nie testując.
Wiele osób tak robi, że patrzy na konkurencję i myśli sobie, że „zrobię to samo i będę mieć identycznie efekty”. To błąd, bo każdy prowadzi inaczej biznes i ma inne cele. Nie możesz wszystkiego głupio kopiować i czekać na efekty! Czy to jest takie trudne znaleźć coś dla siebie i to przetestować, a dopiero potem oczekiwać jakichś efektów?
Zastanów się nad tym. Bo to Twój biznes i warto go rozwijać, a nie kopiować! Rozumiesz!???
Co takiego jest w tym, że ludzie tylko kopiują, a nie potrafią znaleźć coś dla siebie. Coś, co działa? Szukaj możliwości i nie poddawaj się za szybko. Więc nie czekaj, tylko zabierz się do roboty i szybko zdobywaj nowych klientów i rozwijaj się każdego dnia. Inspiruj się i sprawdzaj swoje pomysły, a nie działaj byle jak! Nie ma co się przejmować porażkami! Trzeba naprawdę działać, aby osiągnąć cel!
Brak wiedzy.
Oooo… jak wiele osób myśli, że wie już wszystko i zjadła całą niszę…
Szkoda, że wiele osób się nie rozwija i nie ma w sobie takiego zacięcia do ciągłej nauki. Szkoda… bo zdobywanie wiedzy w biznesie to mega zabawą i przede wszystkim bardzo przydatna. Warto się zastanowić czego nie wiesz i co warto się dowiedzieć na temat danego rynku. Wtedy zaczyna się prawdziwy biznes, gdy go dobrze zrozumiesz i będzie Ci go dużo łatwiej prowadzić. Ile wiesz o swojej niszy? Ile możesz się dowiedzieć, dzięki pracy i zaangażowaniu?
Zgadywanie co do produktu.
Wiele osób robi najpierw produkt, a dopiero potem zastanawia się nad tym jak go sprzedać.
A nie lepiej najpierw zrobić badanie niszy? Czy to takie trudne przejrzeć Internet i zobaczyć czego ludzie potrzebują? Hehe… ale się nie chce, CO?
No właśnie, bo lepiej jest iść na skróty i oczekiwać szybkich efektów bez pracy? To dalej nic nie rób i czekaj do usranej śmierci. Powodzenia…! Musisz wiedzieć, co jest ważne w Twojej ofercie! Musisz działać z konkretami!
Brak działania.
To chyba oczywiste, że bez działania nie ma efektów. A wiele osób myśli i myśli i nie działa! Takie są grzechy marketingu! Nie ma co działać bez celu. Warto mieć cele i do nich dążyć! Każdego dnia się rozwijać i poszerzać swoje horyzonty! Jak to zrobisz dobrze, to zaczną się efekty! DZIAŁAJ!
Brak zdefiniowanego klienta, czyli sprzedaż wszystkim.
To także częsty błąd. Ale jak tak można? Często to wynika z niewiedzy właśnie, którą powinieneś poszerzać, jak pisałem wyżej. Ile wiesz o swoich klientach? Co możesz się dowiedzieć dzięki swojej pracy? Czego potrzebuje Twój idealny klient?
Wiesz już wszystko.
Nigdy nie wiesz wszystkiego! Nawet największy ekspert nie wie wszystkiego w swoim temacie. Wiedzy ciągle przybywa i warto ją codziennie zdobywać i dawać z siebie wszystko, aby rozwijać się każdego dnia. Zawsze jest coś do nauki. Zawsze można się dowiedzieć czegoś nowego!
Jakie są inne grzechy?