Droga lidera jako marka. Co jest ważne, aby utrzymać ją na poziomie?

Jak wygląda droga lidera? Kim jest lider? Dla mnie lider to ktoś, kto wyznacza kierunek działania w niszy. Co myślę o drodze lidera?

Jest samotna.

Nie ma tak, że każdy w branży jest liderem. Może ich być kilku lub wcale. Ale bycie liderem wymaga noszenia wielkiego ciężaru! Bo trzeba wyznaczać trendy. Pokazywać, co jest ważne i jakimi drogami trzeba iść, aby osiągnąć sukces. Jak widzisz, droga lidera nie jest taka fajna jakby się wydawało. A tak wielu ludzi chce być liderami branży. A to  nie jest łatwe. Trzeba się postarać, aby tym liderem być, ale najpierw trzeba poznać siebie i swoją markę, która będzie dźwigać to brzemię. Postaraj się zdecydować, czy zawsze warto być liderem. Czy każda marka się do tego nadaje? Czy każdy może być liderem? Bo to samotna droga. ta droga lidera nigdy nie była często odwiedzana, bo nie każdy ma na tyle odwagi ,aby być liderem. A Ty? Chcesz nim być?

Czasem się wypalisz, ale czy wtedy się utrzymasz?

To normalne, że droga lidera, to samotna droga, ale jest ona także ciężką kłodą na rękach. Nie ma tak, że zostaniesz liderem i nagle będziesz miał lekko! Oj nie, nie! Będzie coraz gorzej i z czasem się wypalisz. Powiesz sobie dość, a branża dalej będzie napierać. Dalej będzie cisnąć i robić wszystko, aby Twoja marka zeszła z drogi bycia liderem. A utrzymać się jako lider sprzedaży jest ciężko i trzeba nad tym ciągle pracować. Ciągle poszerzać możliwości i zasoby niszy i w ten sposób utrzymać się na najwyższym poziomie. I co? Dalej chcesz być liderem? Dalej chcesz cisnąć? Zastanów się!

Wymaga ciągłej motywacji.

Bo droga lidera wymaga ogromu motywacji do działania.Nie można się poddać, jak się już wyznacza te trendy. A to wymaga ogromu motywacji i siły do działania. Bo branża będzie cisnąć i trzeba będzie to wytrzymać. Dlatego wymagana jest siła i motywacja do ciągłego podążania samotna drogą. Nie będzie lekko utrzymać Twojej marce ciągłą motywację. Kiedyś się wypalisz i może ktoś Cię prześcignie.

Trzeba ciągle uczyć się nowych rzeczy.

To jest ważne, aby wiedzieć jakie nowe trendy tworzyć w niszy. A to już sztuka i wymaga ogromu zaangażowania Twojej marki lub Ciebie samego. Zastanów się, co jest ważne dla Twoich klientów i co możesz wdrożyć w swoją kampanię marketingową i plan. Co innego możesz zrobić niż inne marki? Czym możesz się wyróżnić? Aby to wiedzieć, to musisz się nauczyć wiele o niszy! Pokazać jako swoja marka, to co najważniejsze jest w danym czasie. Nie będzie to łatwa sprawa, ale może przez to uda Ci się być ciągle na wysokim poziomie? Nie będzie to łatwe, ale staraj się być coraz lepszym, jako marka.

Nie można się poddać mimo tego, że będziesz chcieć!  

Trzeba cisnąć, działać i każdego dnia być o krok dalej niż konkurencja. To wymaga już ogromnej pracy nad swoją marką… Zastanów się, co jest dla Twojej marki ważne i jak możesz się wybić i utrzymać na górze w niszy? Jakie techniki sprzedaży i marketingu musisz wdrożyć? Jakie chcesz mieć efekty swoich działań, jako marka? Ile poświęcisz na to czasu i pieniędzy?

Posted in Biznes.