Do kogo kierujesz artykuł? Dla kogo piszesz swojego bloga lub działasz w mediach społecznościowych?
To, do kogo kierujesz produkt, jest bardzo ważne, aby dopasować zawartość swojego bloga do branży, w jakiej działasz. Nie jest lekko dziś się wyróżnić w sieci, ale nie można się poddawać!
Do kogo kierujesz artykuł? Kim jest Twoja grupa docelowa?
Nie ma lekko w budowie solidnego bloga. Trzeba wielu działań, aby był on naprawdę dobry i wyróżniał się w Internecie. Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne w działaniu w niszy. Czy masz jakiś pomysł na siebie? Wiesz, co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów?
Czego szukają? Szukają online?
To podstawowe pytanie, czego szuka Twoja grupa docelowa. Zastanów się nad tym dobrze i pomyśl, co możesz im przekazać w pierwszym kontakcie? Ebooka? Bloga? Czy coś zupełnie innego? Czym możesz się wyróżnić między swoją konkurencją? Masz informacje, czego szukają ludzie w Twojej niszy? Zastanów się nad tym dobrze i zrób wszystko, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe i marketingowe. Warto sprawdzić, czy możesz rozwiązać problem online, czy musisz na przykład dojechać do klienta klub mieć sklep stacjonarny… To też jest ważne, aby dopasować odpowiednią promocję swoich produktów. Bo możesz mieć coś dużego i ciężko wszędzie dojechać do klienta, więc musisz mieć na przykład odpowiedni transport czy dostęp do magazynu. Działając online, masz możliwości dotarcia do całej Polski czy świata, więc widzisz, jaka to różnica w budowaniu marki czy sprzedaży? Dlatego wybierz najpierw coś online według mnie. To na początek jest najważniejsze. Możesz osiągnąć wiele celów, ale trzeba działać i kombinować każdego dnia, aby dotrzeć do swoich klientów. Nie jest to zawsze łatwe, ale nie możesz się poddawać! Czego szukają online? Na pewno Twojego bloga, więc zacznij go prowadzić i rozwijać siebie, jako eksperta w niszy. Dawaj ludziom to, czego chcą. Masz pomysł na to, czego szukają ludzie w Twojej niszy? Jak to dopasujesz do swoich treści w Internecie? Warto być online w tych czasach. Połącz swoje działania w Internecie. Pokaż, że masz ciekawą wiedzę. I dziel się nią w Internecie. Masz już pomysł na pierwsze treści w Internecie? Zbuduj bloga! To też bardzo ważne, aby powiększać swoje zasięgi! Wiesz już, do kogo kierujesz artykuł? Wiesz, kim jest Twoja grupa docelowa?
Jakie mają problemy i wyzwania?
Wiedza o problemach branży jest bezcenna. Bez tego nie ma co działać! Warto poznać swoich potencjalnych klientów. Zobaczyć, co dla nich jest ważne? Co możesz zmienić w ich życiu, dzięki rozwiązaniom, jakie dostarczasz? Na pewno nie będziesz na początku wiedział wszystkiego. Więc trzeba dużo czasu, aby zdobyć tę wiedzę. Jak Ty to zrobisz u siebie? Co zmienisz w swoim życiu, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe? Szukaj wyzwań swoich klientów i poznaj ich potrzeby. Masz wiele do przekazania? To dziel się chętnie swoją wiedzą i doświadczeniem. Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne w budowie swojej marki w Internecie? Czy masz pomysł na to, jaką ofertę stworzysz? Co zmienisz w życiu swoich klientów? Gdzie będziesz ich szukał? Co powinieneś dowiedzieć się o nich? Jakich rozwiązań szuka osoba z Twojej niszy? Co możesz zmienić w ich postrzeganiu, dzięki pracy z Tobą? Masz pomysł na siebie i swoją markę? Wiesz, do czego dążysz? Masz na siebie plan? Do kogo kierujesz artykuł na swoich stronach? Jakie dostarczysz rozwiązania? Czy wiesz, czego potrzebuje osoba na Twoim blogu? Jak możesz się dowiedzieć, czego oczekują Twój czytelnik, a potem może klient? Jak dopasujesz swoje artykuły do problemów niszy? Nie ma lekko w budowaniu marki czy bloga. Byle czego ludzie nie chcą czytać, więc osiągaj swoje cele i działaj! Blogowanie daje Ci wiele możliwości, więc je wykorzystaj!
Masz swojego bloga?
O czym blogujesz?
Pomaga Ci to marketingowo?