Do czego dążysz w swoim internetowym działaniu?
Czy robisz faktycznie wszystko? Czy starasz się z całych sił i wiesz, co robić, aby osiągnąć sukces online? Jakie działania podejmujesz, aby osiągnąć swoje cele?
Do czego dążysz w swoim życiu?
Co masz do zmiany w swoim życiu? Co chcesz zyskać, dzięki swojej pracy?
Co specjalnego oferujesz?
Czym się wykażesz w niszy? Co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów? Co możesz zaoferować, aby być naprawdę na topie sprzedaży? Zastanów się nad ofertą. Nad tym, co możesz sprzedać, aby mieć wyniki? Jaką chcesz mieć sprzedaż? Co jest dla Ciebie ważne w marketingu? Czy faktycznie chcesz pomagać ludziom i mieć misję w życiu? Dla mnie bardzo ważny jest rozwój w marketingu, więc się w tym rozwijam. A Ty, w czym chcesz być naprawdę dobry? Naprawdę nie ma tak, że oferta od razu załapie. Musisz poznać swoją niszę bardzo dobrze, aby mieć wyniki! Pomyśl o tym, co jest dla Ciebie ważne? Co ważne dla Twoich klientów? Są różnice? Jakie? Może warto zapytać swoją grupę odbiorców, czego potrzebują, zamiast wymyślać? Pomyśl.
Czego musisz się nauczyć?
Na pewno nie wiesz wszystkiego, więc musisz się dokształcać. Nie ma na pewno nic przyjemniejszego niż praca nad sobą. Ale to, że jest to przyjemne, nie oznacza, że jest łatwe! Bo praca nad sobą jest wymagająca. Więc nie poddawaj się za szybko, gdy coś nie wychodzi. Wiele w życiu można się nauczyć, więc zabierz się do działania i nie czekaj na idealny moment! Musisz naprawdę dobrze poznać swoje ograniczenia, aby naprawiać to, co nie działa za dobrze! Na pewno nie jest to lekkie działanie, ale bardzo potrzebne. Wiele rzeczy można się nauczyć, więc zacznij działać!
Do kogo celujesz?
Masz awatar, czyli swojego idealnego klienta? Wiesz, do kogo będziesz kierować swój produkt? Wiesz, co jest ważne w Twojej sprzedaży? Jakie wymagania mają Twoi potencjalni klienci? Co możesz dla nich zrobić? Jaką ofertę utworzyć, aby obie strony były zadowolone? Naprawdę nie ma lekko w budowaniu swojego imperium sprzedażowego. Ale musisz od początku wiedzieć, kim są ludzie, do których kierujesz produkt. Będzie Ci łatwiej dopasować ofertę. Zastanów się nad tym, co jest dla Ciebie ważne i jakie chcesz mieć wyniki w niszy!
Do czego dążysz?
Wiesz, w jakim kierunku chcesz iść? Wiesz, po co działasz? Wiesz, do czego dążysz? Warto poznać swoją mapę, zanim wyruszysz w drogę. Będzie Ci łatwiej w podróży i będziesz wiedział, co jest dla Ciebie ważne. Dowiesz się, jaki kierunek obrać. Więc zacznij od działania i zobacz, czy kierunek, jaki obierasz, jest właściwy. Zawsze możesz narysować inną mapę i iść w jeszcze lepszym kierunku!
Bądź tam, gdzie możesz…
Blog. Media społecznościowe. Email marketing. Reklama. Jeżeli masz możliwości finansowe, to możesz być wszędzie. Ale nie każdy ma na tyle funduszy, więc możesz zacząć od darmowych spraw. Od profili w mediach społecznościowych. Tam się rozwijaj i pokazuj swoje umiejętności. Blog też nie jest jakiś kosztowny, ale możesz też zacząć od darmowych możliwości blogowania, aby sprawdzić, czy się w tym odnajdziesz. Masz wiele możliwości, więc możesz się wykazać swoją wiedzą i zobaczyć, co ludziom pasuje. Tak też poznajesz swoją niszę…
Do czego dążysz w swoim życiu?
Jaki temat jest dla Ciebie ważny?