Dlaczego klienci nie kupują i nie masz wyników w sprzedaży?

Dlaczego klienci nie kupują? Co powoduje, że u Ciebie nie kupują? Czego nie robić?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego nie masz sprzedaży? Co Ty zrobisz, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe w Internecie? Czeka Cię sporo pracy, aby osiągnąć swoje pierwsze wyniki, więc do pracy!

Dlaczego klienci nie kupują?

Brak nagłej potrzeby. Klient po prostu nie ma potrzeby nagłej, która zachęca do kupna. To bardzo proste. Klient nie kupuje, bo nie ma takiej potrzeby. To podstawowy powód, dlaczego tak jest. Warto się też zastanowić nad tym, dlaczego nie ma tej potrzeby. Dlaczego nie kupują? Może to produkt czy usługa jest zła, a nie rynek w którym sprzedajesz. Musisz pokazać, że klient potrzebuj Twoich metod i dzięki nim klient będzie miał jeszcze lepsze efekty. Zastanów się dobrze, co to może być? Jak możesz rozwinąć się w niszy? Czym możesz się wykazać i co zrobić, aby osiągnąć swoje cele i zarazem cele swoich potencjalnych klientów.

Zła oferta. To także jest proste. Twoja oferta jest za słaba i nie zachęca do kupna. Gdy nie napiszesz ciekawej oferty top nikt nie kupi. Nawet gdybyś miał najlepszy produkt na świecie. Trzeba go dobrze wypromować i się nie poddawać. Dlatego marketing jest taki ważny. Musisz dobrze poznać swojego klienta i do niego dopasować ofertę. Wszystko jest do zrobienia. Trzeba tylko zabrać się do pracy i mieć dobry produkt i marketing. Oferta też jest równie ważna. Musisz ciągle nad nią pracować i ulepszać ją. I nie jest to łatwe! Bo dobry marketing i dobra sprzedaż i dobra promocja to podstawa. A to, że ludzie nie kupują, to oznacza, że coś z tych rzeczy źle działa.

Brak zaufania. To na początku jest problem, ale z czasem będziesz zdobywał nowe opinie i rekomendacje i nie będzie z tym problemu. Ale na początku ludzie nie kupują z tego powodu. Dlatego musisz mieć solidną ofertę i gwarancję, aby pokazać, że warto u Ciebie kupić. Do tego podaj wszystkie dane firmy, aby każdy mógł sobie sprawdzić czy działasz legalnie. I nie tylko to jest ważne! Ważne jest to, jak pokazujesz się w sieci. Czy warto Ci zaufać? Czy działasz na maksa, aby rozwinąć swoją markę i jej świadomość?

Brak przekonania. Nie kupują, bo nie przekonałeś ich do siebie. To też jest problem na początku, gdy nikt Cię nie zna. Dlatego dopasuj dobrze ofertę do swojego klienta. Naucz się copywritingu lub go zleć profesjonalistom. Pokaż, że warto Ci zaufać. Pokaż, że masz dobre rozwiązanie i stwórz dobrą ofertę. Przekonaj ludzi do siebie poprzez swojego bloga cze profile społecznościowe.

Słaba gwarancja. Czasem jest ona za słaba i dlatego nie chcą kupić i podjąć ryzyka. Gwarancja powinna zabić wszystkie obiekcje i do tego przekonać do zakupu. Staraj się dobrze dopasować gwarancję dp produktu i wtedy przetestować różne jej rodzaje.

Więc musisz zrobić wszystko, aby zniwelować te błędy i w końcu zacząć zarabiać na sprzedaży. Staraj się działać odwrotnie niż błędy, które Ci pokazałem. Dlaczego według Ciebie klienci nie kupują?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak te błędy ominąć?

Scroll to top