Czym chcesz konkurować?

Czym chcesz konkurować? Czym?

Co sprawi, że będziesz lepszy w niszy od swojej konkurencji? Czym chcesz konkurować w swojej branży? Co chcesz zmienić w danej niszy? Praktycznie w każdej niszy jest jakaś konkurencja, więc trzeba jakoś się wykazać, aby osiągnąć sprzedaż. 

Czym chcesz konkurować online? 

Czy Ty się wyróżnisz? Co zrobisz lepiej czy inaczej od konkurencji? Na pewno czeka Cię wiele pracy, ale się nie poddawaj. W końcu znajdziesz coś, co Cię wyróżni online! Jak Ty określisz swoją przewagę? Co masz do poprawy w swoim życiu na lepsze? Co masz do poprawy w życiu swoich klientów? Co chcesz zmienić w danej branży? Co chcesz wdrożyć? Czym wyróżniasz się w jakości produktu? Co zrobisz, aby Twoja oferta była wartościowa i dawała Ci jak najwięcej? To jest na pewno ciężkie zadanie, ale nie ma co się poddawać. Nie ma tak, że wszystko pójdzie gładko. Będą lepsze jak i gorsze dni… Jesteś na nie przygotowany? 

Czy masz dobrą cenę? Czy jest ona wyróżniająca się na tle konkurencji? Wiele z nas boi się drogich produktów i daje wszystko po kosztach… nie szkoda Ci czasu na tanie produkty? Ceń swoją pracę. To ważne w tych czasach, gdzie wszyscy konkurują ceną. Może Ty możesz się wyróżnić ceną? Zrobić coś inaczej w niszy? Zastanów się, jak Twoja cena może Cię wyróżniać w niszy? Czy to będzie dobry sposób, aby cenić swoje produkty i mieć przy tym dobrą sprzedaż każdego dnia? 

Dzisiaj ludzie mają wiele pytań przed zakupem. Więc trzeba umieć odpowiadać na pytania. Na pewno na początku robisz to sam, ale potem warto to komuś zlecić. Trzeba pokazać, że masz dobrą ofertę i że klient może Ci zaufać. A dobra obsługa w tym pomaga. Nie raz ludzie mają wiele pytań i obiekcji, które możesz wykorzystać w budowie oferty sprzedażowej. Poznanie potrzeb ludzie jest bardzo ważną rzeczą i nie można o niej zapominać! Jesteś gotowy na to, aby dostarczyć najlepszą obsługę i dostarczać ludziom wartościowe usługi czy produkty?  

Co masz innego niż konkurencja? Jakie problemy rozwiązujesz? Czym się wyróżnisz online? Masz na to wiele sposobów! Może masz dobrą gwarancję i wiesz, jak pomóc ludziom przejść z punktu A do B? Co takiego może Ci wyróżnić? Na pewno czeka Cię wiele pracy… i chyba każdy na początku musi dobrze poznać niszę. Więc zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele sprzedażowe! 

Jak dobrze znasz swoją niszę i to, kto w niej działa i jakie ma wyniki? To wymaga pracy na początek, ale nie ma co się poddawać! To, że jest konkurencja w niszy, oznacza, że coś się w niej dzieje. Jak już są jakieś kursy, to już jest jeszcze lepiej! Zobacz słabe strony konkurencji i to, co im nie wychodzi. Czym Ty się możesz wyróżnić w danej niszy? Co możesz zrobić lepiej i co możesz zyskać, dzięki swojej pracy? Czym Ty się wyróżnisz? Co zrobisz lepiej od innych marek? Co możesz ulepszyć w swoim działaniu, aby osiągnąć cele? Ciągle sprawdzaj swoją konkurencję i to, jak działa w danej niszy. Dostosuj swoje działania do działań konkurencji i ciągle ulepszaj swoją ofertę. Jesteś gotowy na przewagę konkurencyjną? Na działanie w niszy? Zrób wszystko, by dobrze komunikować się z klientami i dawać coraz więcej wartości. Nie omijaj działań konkurencji! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top