Często odwiedzana strona, czyli co warto na niej robić?

Żeby czytelnicy zostali na stronie to trzeba naprawdę ich do tego zachęcić. Do byle jakiej strony nie chce się wchodzić. Co warto mieć na stronie, aby była to często odwiedzana strona?

Nawigacja.

Musi być odpowiednia i ma być prosta. Każdy kto wejdzie na stronę ma wiedzieć jak się po niej poruszać. Często widzimy dziwne strony i może i ładnie wyglądają, ale są totalnie nieprzystosowane do użytkowników! Nie musisz mieć nie wiadomo jakiej ładnej strony, ale ma być prosta i przyciągać oko. Nie wymyślaj… Strona ma być przyjazna i łatwa w obsłudze i tyle! A może i aż tyle… Popracuj nad ładnym, ale funkcjonalnym wyglądem.

Budowanie relacji.

Strona ma budować relację z klientem, czyli ma być dobrze przystosowana do niego. Wszystko ma być na swoim miejscu, a proces zakupu ma być prosty i szybki. Miej na uwadze zawsze klientów czy czytelników swojej strony! Dodawaj dane firmy, gdy masz sklep. Miej różne formy kontaktu. Pokaż, że za stroną stoi jakiś człowiek!

Ciekawy wygląd.

Ciekawy, a nie byle jaki czy przesadzony z bajerami. Ma być prosto i tyle. Zobacz jakie strony ma konkurencja i zobacz jak pomagają one w sprzedaży. Zauważ co działa, a co nie i zobacz jak to będzie działało u Ciebie. Wszystko wymaga testów i sprawdzenia w swojej niszy. Jedni wolą wygląd, a inni coś bardziej praktycznego. Co wygra u Ciebie?

Dostosuj się do czytelników/klientów.

Czego oczekują użytkownicy strony? Chcą coś kupić czy przeczytać? Możesz wszystko do nich dopasować i zobaczyć czego chcą. Strona ma mieć cel! Musisz zaplanować co strona ma dawać użytkownikom. Wszystko wymaga czasu, ale warto myślę się zastanowić nad celem strony. Co strona ma przedstawiać i jakie ma mieć funkcje? Czym możesz się wykazać, aby czytelnicy czy klienci kupowali od Ciebie?

Zdjęcie warte więcej niż…

Dodawaj je, bo one dają naprawdę dużo. Lepiej jest coś pokazać, niż opisywać. Warto dawać zdjęcia pokazujące jak coś kupić czy zrobić (w zależności jaką masz stronę). Pokaż produkt i jego korzyści.

Wzywaj do akcji.

Chcesz coś sprzedać czy chcesz, aby zostawili komentarz? To wszystko wymaga wezwania do akcji! Musisz powiedzieć ludziom czego oczekujesz po przeczytaniu oferty czy wpisu na blogu! Dawaj im pytania, aby zachęcić do akcji i działania. To bardzo ważne i trzeba o tym pamiętać!

Przyciągające nagłówki.

To także podstawa na blogu czy ofercie czy sklepie. Wszystko na początku robi nagłówek. To on zachęca do kliknięcia w link i działanie. Reszta należy także do Ciebie, aby zachęcić do przeczytania reszty tekstu.

Dobre treści.

To podstawa w dzisiejszych czasach. Treści mają być dobre i dawać wartość. Nie ważne czy to blog czy sklep. Musisz się czymś wykazać w Internecie, aby być zauważonym. Warto więc dodawać indywidualne treści i prowadzić bloga czy profile w mediach społecznościowych.

Czym jest dla Ciebie często odwiedzana strona? Co powinna mieć?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy21 marca 2017

    Co Ty robisz, aby ludzie odwiedzali Twoje strony?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top