Co możesz zaproponować przed sprzedażą?

Co możesz zaproponować przed sprzedażą? O czym warto pamiętać?

Na starcie warto budować zaufanie i rozpoznawalność marki. Na pewno warto skupić się na dobrej promocji swoich treści. Na początku warto dać coś za darmo, aby osiągnąć swoje cele. Jaką relacje chcesz zbudować? Na pewno warto poznać dobrze niszę i jej problemy. Jakie potrzeby mają Twoi klienci? 

Co możesz zaproponować przed sprzedażą?

Co możesz dać za darmo na początek, aby zachęcić do kupna? Może darmowy ebook, czy konsultacja? Darmowa treść na blogu? Pokaż, że znasz się na rzeczy, wiesz, jakie problemy ma nisza! Jakie wyzwania masz do pokonania ze swoimi odbiorcami? Z czym zmaga się klient każdego dnia i co możesz zrobić, aby osiągnąć sukces w danej dziedzinie? Potem zaproponuj rozwiązanie, które nie musi być już płatne! Zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele! Będzie Ci nieraz ciężko, ale sobie poradzisz! Możesz też dostarczyć kawałek usługi za mniejszą cenę. Możesz pokazać, jak działasz i co może klient przy Tobie zyskać. Pokaż mu swoje referencje. Pokaż mu swoje studia przypadku i to, jak działałeś z innymi markami. Jak dopasujesz produkt od potrzeb swoich klientów? 

Co ciekawego możesz dostarczyć niszy? Jakie darmowe treści czy produkty, w których pokażesz proste rozwiązania problemów ludzi. Pokaż, że masz coś ciekawego do pokazania. Pokaż dobre rozwiązania, których nie ma konkurencja. Pokaż klientom, jak działasz i jak możesz im pomóc. Jakie funkcję mają Twoje usługi i co możesz zaproponować przed sprzedażą? Jakie skuteczne rozwiązania pokażesz w darmowym raporcie? Co może zyskać Twój odbiorca i jak skorzystać z kawałka darmowej i ciekawej wiedzy? Warto podzielić się swoimi przypadkami… stronami, którym pomogłeś. Może pochwal się swoimi niszami, w których działasz? Możesz też zachęcić darmowymi webinarami i konferencjami na żywo, gdzie będziesz dzielił się swoją wiedzą. Na pewno taki bezpośredni kontakt daje więcej Twojej marce, choć nie każdy lubi pracować tak z ludźmi. Wszystko zależy do tego, jakie masz możliwości i co chcesz i jak szybko osiągnąć. Może darmowy newsletter? To już może robić każdy, ale wymaga zakupienia systemu do email marketingu. Na pewno taki stały kontakt jest dobry, spróbuj! 

Przed sprzedażą produktu lub usługi możesz zwiększyć  zainteresowanie, zaangażowanie klientów i wzmocnienia relacji z nimi. Zrób wszystko, aby dotrzeć do dobrych klientów! Przygotuj solidne podstawy swoich działań online! Zbadaj dobrze potrzeby rynku i konkurenci. Na pewno masz jakąś konkurencję, którą chciałbyś prześcignąć. To wymaga wielu działań i dobrej oferty! Jaką już teraz masz pozycję? Co unikalnego możesz wdrożyć dla swoich klientów? Czy Twój produkt ogarnia potrzeby klienta i rozwiązuje jego problem? Jak już pisałem, twórz coś za darmo i pokazuj kawałek usług i zobacz, jaki jest odzew na to. Jak coś nie działa, to zawsze możesz coś zmienić i poprawić! Bądź tam, gdzie Twoi klienci! Pokaż im, że masz najlepsze rozwiązania. To nie będzie łatwe zadanie, ale trzeba się wyróżnić w niszy! Jak zainteresujesz swoją ofertą? Jakie kampanię stworzysz dla klientów? Co sprawi, że ich działania będą skuteczne? Korzystaj z każdej techniki marketingowe i testuj swoje działania! Zobacz, co w danej niszy działa i tego się trzymaj! 

Jak Ty zainteresujesz swoich potencjalnych klientów? Jak go zainteresujesz? Co sprawi, że kupią od Ciebie, a nie od konkurencji? Analiza rynku, badania produktu, budowanie relacji z klientami, skuteczne kampanie marketingowe oraz zapewnienie obsługi klienta to tylko niektóre z kluczowych kroków, które warto podjąć przed rozpoczęciem sprzedaży. Inwestuj czas w to, co ważne dla Twoich klientów! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top