Co jest ważne, gdy sprzedajesz? Co warto wiedzieć przy sprzedaży?

Co jest ważne, gdy sprzedajesz swoje produkty lub usługi? Dlaczego sprzedajesz?

Sprzedaż wcale nie jest taka łatwa za każdym razem. Początki są mega ciężkie i wymagające dużo nauki i praktyki. Więc nie ma tak lekko. Ale co zrobić, aby dobrze uczyć się sprzedaży?

Co jest ważne, gdy sprzedajesz coś w swojej niszy? 

To trudne pytania. Bo wiele liczy na szybki zysk. Liczy na to, że oszuka kupującego i będzie mieć z tego tylko kasę. Ale nie wiem czy to jest dobra strategia. Nie wiem, czy na dłuższy okres czasu jest to dobre. Jak Ty sprzedajesz? Co jest ważne, dla Ciebie w Twojej działalności? Co jest ważne, gdy sprzedajesz? Jakie masz cele sprzedaży? Co chcesz zrobić lepiej od konkurencji? Czym chcesz się wyróżnić? Jaki masz plan sprzedaży? Co zrobiłbyś szybciej i wygodniej dla klienta? Jakie masz UPS (unikatowa propozycja sprzedaży)? Jak chcesz pokazać, że masz ciekawą ofertę dla Twojej niszy? Nie będzie to łatwe na początku. Nie będzie łatwo pokonać silną konkurencję. Nie będzie łatwo pokazać i stworzyć swoją markę. Bo budowa marki to długi proces i trzeba się nad tym dobrze zastanowić, gdy będziesz ją tworzyć. Jak Ty możesz się wykazać?

Na pewno możesz badać, czego potrzebują Twoi potencjalni klienci? Jakie mają problemy? W czym możesz im pomóc? Jak możesz się pokazać? Czym możesz się wyróżnić? Co możesz zrobić, aby zapamiętali Twoją markę? Nie jest to łatwe, więc musisz się zastanowić nad odpowiednią strategią. Ale jak to zrobić dobrze? Na pewno musisz być pomocny. Pokazać swoje rozwiązania na przykład poprzez bloga czy media społecznościowe. Ale to długa i kręta droga, ale zazwyczaj wymaga małej ilości pieniędzy. Wymagana jest ogromny okres  czasu i zaangażowania. Jak Ty chcesz się wykazać na początku? Jakie masz możliwości? Dlaczego akurat dana nisza? Co możesz zrobić dla ludzi z problemami? Jakie dasz im rozwiązania? Co jest ważne, gdy sprzedajesz? Co jest ważne dla tych, którzy kupują? Jak możesz połączyć te rzeczy? Aby Ty i klient był zadowolony? Na te pytania warto sobie odpowiedzieć.

Na pewno musisz poświęcić dużo czasu na edukację siebie na początku, aby dobrze prowadzić swoją działalność. Nie ma tak, że każdy urodził się sprzedawcą i przedsiębiorcą. Nie każdy się do tego też nadaje, ale według mnie wszystkiego można się nauczyć. Nawet, gdy coś nam na początku nie wychodzi. Trzeba się zastanowić nad tym jaką strategię masz stworzyć, aby wszystko działało. Nie ma lekko na początku. Jest wiele dróg, ale Ty musisz znaleźć tę swoją. Ale jak to zrobić dobrze? Nie ma na to jednego rozwiązania. Zależy ile masz pieniędzy, czasu, cierpliwości, wytrwałości i systematyczności. Widzisz, że to nie jest takie proste? Widzisz, ile wymaga to pracy, aby sprzedawać skutecznie? Już wiesz, co jest ważne, gdy sprzedajesz? Wiesz, czy dalej nie masz pomysłu? Jak możesz pokonać swoje lęki, złe nawyki i brak wiedzy i doświadczenia? Trzeba po prostu działać i dużo się uczyć. Noi i praktykować wiedzę.

Zastanów się nad swoją sprzedażą. Zastanów się, jak chcesz prowadzić swoją działalność i jak chcesz sprzedawać? Czy tylko dla zysku czy masz jeszcze coś do powiedzenia? Czy chcesz jakoś zmienić niszę, dzięki swojej sprzedaży? Może chcesz stworzyć coś innowacyjnego? Coś innego niż reszta? Pokazać sobie, że masz wiele strategii i sposobów na sprzedaż. Nie uda Ci się to bez działania. Bez zdobywania wiedzy i doświadczenia. Bądź liderem niszy. Bądź liderem dla siebie. Pokaż sobie, że masz wiele wartości w sobie. Wiele rzeczy do zrobienia na tym świecie. Że chcesz pokazać, iż masz w sobie wiele siły i motywacji do działania. Może to nie łatwa droga, ale ogarniesz to szybko. Uwierz w siebie!

1 Comment

  1. Marketer Internetowy4 kwietnia 2019

    Co dla Ciebie jest ważne?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top