Co jest ważne dla Twojego klienta?

Co jest ważne dla Twojego klienta? Co chcesz mu dostarczyć?

Zastanów się dobrze nad tym pytaniem. Zobacz, co możesz zrobić, aby zadowolić swojego klienta? Ile o nim wiesz i jak to możesz wykorzystać? Warto także wiedzieć, po co tworzysz dany produkt czy usługę? 

Co jest ważne dla Twojego klienta?

To pytanie jest jednym z najważniejszych w procesie sprzedaży. Musisz je sobie zadać, zanim zaczniesz tworzyć coś dla swoich odbiorców. Nie ma tak, że sobie napiszesz ofertę do wszystkich i nagle się coś zmieni. Tutaj potrzeba więcej działania i więcej zaangażowania. Nie ma oferty dla wszystkich! Musisz wiedzieć, do kogo kierujesz produkt i to, co jest ważne dla klienta! Pokaż swoje doświadczenie i swoje mocne strony. Pokaż, że masz coś wartościowego dla swoich klientów! Jakie problemy rozwiążesz? Jakie potrzeby wypełnisz w swojej niszy? Co do Ciebie oczekuje klient i ja możesz coś zmienić w jego życiu? 

Musisz na stracie znaleźć niszę, w jakiej działasz. Nie ma tak, że sobie będziesz pisać do wszystkich. Na sukces musisz sobie zapracować i dostarczać odpowiednie rozwiązania. Skup się na węższej grupie ludzi z danymi frustracjami. Znajdź ludzi o podobnych celach i zainteresowaniach. Zobacz, jak pisałem wyżej, kim jest Twój idealny klient i czego potrzebuje? Kim jest Twój klient i jaki ma zawód? Czym na co dzień interesuje się Twój odbiorca? Co motywuje daną grupę osób do zmiany? Jakie mają wspólne problemy i jakich rozwiązań mogą szukać? Jak możesz pomóc swoim klientom?

Potem zbuduj zaufanie do siebie przy pierwszym kontakcie. Pokaż, że znasz się na temacie i wiesz, co mówisz. Pokaż swoje sukcesy w danej branży. Pokaż, jakie miałeś wyniki w danej niszy i jak możesz pomóc swoim odbiorcom. Daj powód do tego, aby Cię polubili. Zacznij tworzyć bloga i dziel się na nim wiedzą. Pokaż, że masz doświadczenie danej branży. Tu nie chodzi, aby się wywyższać, tylko pokazać, że w jakiś sposób możesz pomóc innym z problemami. Zrób wszystko, aby klient zdecydował się na Twoje rozwiązanie. Wykorzystaj do tego emocje w sprzedaży. Okaż pomoc i zainspiruj do działania. Pokaż, że Twój produkt naprawdę pomoże. Niech klient będzie zaciekawiony Twoimi rozwiązaniami. Pokaż korzyści swoich produktów czy usług! 

Napisz prostą ofertę. Nie musi być ona na kilka stron. Pokaż korzyści. Pokaż, w czym Twój produkt pomoże. Miej prosty i jasny przekaz tego, co chcesz oferować. Jak oferta wpłynie na życie klienta? Pisz, jak do przyjaciela i używaj prostych słów w ofercie. Co do oferty, to poszukaj innych moich porad na tym blogu. Pokaż, że Twoja oferta jest nie do odrzucenia! Zaproponuj skuteczne rozwiązanie dla klienta. Jak klient osiągnie swoje cele, dzięki Twoim rozwiązaniom? Jakie wypełnisz potrzeby i co zmienisz w jego życiu na lepsze? Co masz lepszego do konkurencji? Czym Ty się wyróżnisz ponad inne oferty w danej niszy? 

Na pewno czeka Cię wiele pracy, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Nic samo się nie zmieni w Twoim życiu, jeśli nie będziesz rozwijał swojej sprzedaży. To podstawa w tych czasach, aby umieć rozwiązać problem i coś zmienić w życiu innych ludzi. To ciężkie i odpowiedzialne zadanie, któremu musisz sprostać, jeśli chcesz działać online

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top