Co dostarczasz swoim klientom? Co chcesz im pokazać poprzez swoje działania online?
Warto robić jak najwięcej, aby osiągnąć swoje cele. Ale nie ma co się poddawać, gdy nie masz szybkich efektów. Musisz wiedzieć o tych zasadach, aby rozwijać się dobrze w Internecie. Masz wiele możliwości, więc działaj każdego dnia!
Co dostarczasz swoim klientom?
Czy dajesz im rozwiązania, aby przeszli z punktu A do B?
Jak chcesz się rozwijać? Jak rozwiniesz swoją markę?
Ciężko jest działać na początku co nie? Nie ma co się przejmować pierwszymi i marnymi wynikami. Musisz wiedzieć, w czym chcesz się rozwijać i do czego dążysz w swoim życiu… Wiele z nas szybko się poddaje i potem twierdzi, że to czy tamto nie działa. Więc trzeba zabrać się za robotę, a nie liczyć na efekty bez działania z planem. Bo trzeba działać, a nie tylko udawać, że się to robi. Wiele z nas „niby działa”, a rezultatów nie ma. Z czego to wynika? Najczęściej z tego, że działasz bez planu i nie wiesz tak naprawdę, co robisz. Więc nie ma tak lekko, jakby się wydawało. Musisz się rozwijać i szukać nowych metod na działanie. Kombinować każdego dnia, jak tu zrobić więcej i jak rozwijać się w sieci czy poza nią. To dużo ciężkiej pracy, więc nie licz na to, że będzie Ci łatwo budować markę online. Na co więc czekasz? Na co liczysz na początku? Na szybkie efekty? Na to, że „nagle” coś zmieni się w Twoim życiu? Nie ma tak przyjemnie… musisz sobie zapracować na sukces. A praca ma być pracą, a nie oglądaniem seriali przez pół dnia. I potem mówisz, że nie masz czasu na pracę online, na blogowanie czy media społecznościowe? Na wszystko można znaleźć czas, ale trzeba z czegoś zrezygnować. Trzeba sprawdzać, co działa w Twoim przypadku i w czym czujesz się dobrze i nad tym pracować i to rozwijać. Więc szukaj tych możliwości w swoim życiu! Szukaj tego, co daje Ci satysfakcję i z czym czujesz się dobrze…
Jak chcesz pracować nad mentalnością?
Jak chcesz nad sobą pracować? Jakie zmiany w Twoim życiu spowodują, że będziesz mieć lepsze wyniki? Wiele do zmiany potrzeba, aby osiągnąć swoje cele. Więc dużo ludzi odpada po kilko miesiącach czy nawet tygodniach. Ile widzi się zaczętych blogów, które po kilku miesiącach są puste lub opuszczone. Ile jest profili społecznościowych, które nie mają treści? Ile jest obietnic do znajomych, że „ja Ci pokażę”, a potem się inni śmieją, że się nie udało… Nie osiągnąłeś celu, bo nie miałeś odpowiedniej wiedzy i doświadczenia! Nie działałeś i potem liczyłeś na wyniki. I potem ludzie się śmieją, że Ci się nie udało, że czegoś nie zrobiłeś. I idzie taka plotka, że to czy tamto nie działa w sieci. To właśnie przez takich ludzi, którzy kombinowali, a nie działali. I idzie taka informacja, że nic nie da się osiągnąć i to tylko głupie motywowanie ludzi. Jest ciężko potem działać i przekonać innych, że właśnie można! Ale trzeba to udowodnić swoimi działaniami! Więc zacznij działać w odpowiedni sposób. Zacznij rozwijać swoje myślenie. Zacznij sprawdzać, co przeszkadza Ci w działaniu i to zmieniaj. Pokaż, że można poprzez swoje wyniki! Nie musisz przekonywać słownie: POKAŻ! To chyba będzie najlepszy sposób na udowodnienie innym i SOBIE, że sobie poradziłeś i że można mieć wyniki! Pokaż, że możesz mieć dobre wyniki i przy tym dobrze się bawić. Że można się rozwijać mimo przeciwności!
Wdrażasz pomysły w życie?
Wiele z nas ma dużo pomysłów. Wiele z nas chce działać, ale potem to jakoś przemija i nie ma tego działania. Zacznij więc pracować nad sobą, dla siebie… Tak! Dla siebie! Aby udowodnić sobie, że sobie poradzisz. Aby potem pokazać innym, że można działać i mieć fajny styl życia. Jednak musisz sobie na to zapracować. Nie jest tak, że sobie pomyślisz nad czymś i to nagle się stanie. Musisz sobie zapracować na sukces. Jak wdrażasz swoje pomysły w życie? Czy masz pomysły, czy tylko głupio kopiujesz? Masz pomysł na swoją markę i na działanie w Internecie? Wiesz, co dla Ciebie jest ważne? Nie ma nic za darmo, w Internecie także! Ile pracy wdrożysz w swoją markę? Ile masz pomysłów, a ile faktycznie wprowadzasz w życie? Ja mam taki problem, że tych pomysłów mam za dużo… i potem nie ma czasu na najważniejsze sprawy, czyli praca nad blogiem i swoim doświadczeniem. Ale to nie o tym, ten wpis. Ten wpis jest o tym, co dostarczasz swoim klientom? Ile dostarczasz sobie? Co chcesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele? Jakie cele, możesz pomóc osiągnąć innym? Nie ma tak, że sobie zrobisz byle produkt i zaczniesz mieć sprzedaż. Musisz popracować nad sobą, aby mieć wyniki w swojej branży! Tylko trzeba dużo mieć w głowie i dużo umieć sprzedać, aby mieć wyniki, jakie chcesz. Więc pracuj nad sobą i nad tym, aby osiągnąć sukces w swojej dziedzinie. Więc zabierz się za działanie! Masz pomysł na siebie i wiesz, jaką chcesz mieć sprzedaż? Jak pomożesz swoim klientom?
Pracuj nad swoją ofertą!
Co dostarczasz swoim klientom? Jak pracujesz nad swoją ofertą? Czy masz coś już do sprzedaży, czy nie? Czy pracujesz nad pewnymi produktami w swojej ofercie? Wiesz, co i jak chcesz sprzedać? Nie ma tak, że sobie wymyślisz byle temat i będzie się to sprzedawało. Trzeba dobrze zbadać rynek i wiedzieć, czego pragną Twoi klienci? Pracujesz nad tym, co dla Ciebie jest ważne? Pracujesz nad marką, która zmienia życie swoich klientów? Pomaga im przejść z punktu A do B? Masz wiele do przekazania? Super! Może da się sprzedać Twoją ideę? Zastanów się, czy taka ciężka praca jest dla Ciebie? Masz tyle czasu, aby rozwijać się online? Masz tyle samozaparcia, aby się rozwijać mentalnie? Super, jeśli tak! Teraz pomyśl nad tym, co zrobisz po przeczytaniu tego artykułu? Czy pójdziesz na serial, czy zaczniesz myśleć nad swoją ofertą? Pomyślisz, co możesz sprzedać poprzez swojego bloga czy media społecznościowe? Masz pomysł na promocję swoich produktów czy usług? Co możesz zmienić w życiu swoich klientów? Ile masz w sobie siły, aby osiągnąć swoje cele? Czy masz tyle motywacji, aby osiągnąć swoje cele?
Jakie dajesz obietnice swoim klientom?
Co chcesz przekazać poprzez swoje produkty i usługi? Jak chcesz pomóc ludziom w ich problemach? Nie ma tak łatwo stworzyć odpowiednią ofertę dla czytelników bloga na przykład. Masz wiele możliwości na różne typy produktów. Może być to ebook, kurs czy wielkie szkolenie online. Kluczem jest jednak, aby dostarczyć ludziom efekty! Jak Ty się przygotujesz na dawanie ludziom wyników w danej dziedzinie, z danym problemem? Czy działania online jest dla Ciebie? Wiesz, do czego dążysz? Czy masz na tyle odwagi, aby zacząć działać każdego dnia? Co Ty chcesz osiągnąć poprzez swoją sprzedaż? Jaką wiedzę przy tym chcesz przekazać? Masz ciekawe pomysły na produkt? Wiesz, jakie wyniki chcesz dostarczyć klientom?
Jak Ty chcesz działać online?
Jakie możesz dostarczać rezultaty?