Co Ci nie wychodzi online? Co masz do poprawy w działaniach?
Na pewno na starcie czeka Cię wiele walki ze sobą. Na początku będziesz się miotał i nie będzie wiadomo, gdzie iść. Zastanów się nad tym, co możesz zrobić, aby lepiej działać online?
Co Ci nie wychodzi online?
To pytanie nie raz sobie zadasz. Będziesz się pytał: czemu mi nie wychodzi? Co robię źle? Co powoduje, że nie mam wyników? Wiele będzie zależało do Twojej mentalności i od tego, co robisz, aby osiągnąć cel. Dużo zależy od tego, jaki masz budżet na swoje działania online i ile musisz robić sam. Więc widzisz, dużo zależy od Ciebie, ale i od tego, co masz do zrobienia. Zadaj sobie też tu pytanie, jako zaawansowany. Spróbuj zrozumieć, dlaczego nie działasz, jak chcesz i dlaczego nie masz wyników. Jakie wyniki chcesz osiągnąć w Internecie? Jakie błędy Ty popełniasz? Co masz do poprawy w sobie i co musisz zrobić, aby osiągnąć swoje cele? Działania online wcale nie są takie łatwe, jak się wydaje!
Na pewno musisz znać grupę osób, do której kierujesz swoje treści i rozwiązania. To podstawa w tych czasach, aby znać swoją niszę. Wiele osób zgaduje na początku i to jest OK. Ale jak chcesz mieć prawdziwe wyniki, to musisz znać swoją personę. Wiedzieć, do kogo kierujesz swoje działania i jakie chcesz mieć wyniki. Jakie potrzeby i problemy ma Twój odbiorca? Czego oczekuje od Twojej marki? Bez dobrego odbiorcy nie zaczniesz oferować idealnego rozwiązania. Nie będziesz umiał dostarczyć odpowiednich treści na bloga i na swoje produkty i usługi. Od tego zależy Twój sukces! Od tego, aby osiągać sukcesy, mimo przeciwności losu. Zapytaj też swoich klientów, czego potrzebują i czego szukają na Twoich stronach. Zrób dobre badanie rynku i sprawdź, czego ludzie potrzebują! Zrób sobie personę, czyli profil idealnego klienta. Poznaj swoją grupę docelową i skieruj odpowiednią ofertę!
Co musisz zrobić, aby osiągnąć sukces w swojej branży? Jaką masz na to strategię? Co masz zaplanowane i co masz zrobić, aby osiągnąć świetną sprzedaż? Nie możesz działać byle jak. Musisz zrobić wszystko, by osiągnąć swoje cele i być coraz bliżej sukcesu. Wiesz, jakie cele chcesz osiągnąć i do czego dążysz? Znasz swoją niszę i wiesz, co jej dostarczyć? Wiesz, gdzie są Twoi klienci i gdzie Ty jesteś dostępny ze swoją ofertą? Jesteś tam, gdzie Twoi klienci? Na blogach? Grupach? Social media? Twoje własne bazy klientów? I tak dalej… masz wiele miejsc, gdzie mogą być Twoi klienci.
Co zaczniesz oferować klientom i kiedy będziesz wiedzieć, że dana sprzedaż działa? Jakie chcesz mieć wyniki sprzedażowe? Musisz wiedzieć, co masz robić, dzięki planowaniu! Zaplanuj sobie każdy dzień i zobacz, co musisz poprawić w ciągu dnia, aby działać jeszcze lepiej. Na pewno wiele rzeczy musisz sprawdzić w swojej niszy. Nie wszystko będzie działało u każdego w marketingu czy sprzedaży. Jak ludzie odbierają Twoją ofertę i co możesz zyskać dzięki pracy w sieci? Masz wiele statystyk na wielu portalach, więc z nich korzystaj! Sprawdzaj liczbę odwiedzin i tak dalej… sprawdzaj swoje statystyki! Testuj reklamę. Testuj ofertę. Testuj grupę docelową, testuj niszę!