Zamiana odwiedzającego w kupującego! Po co to robić?

Zamiana odwiedzającego w kupującego na Twojej stronie WWW? Czym jest? Warto pracować nad tym, aby mieć solidną sprzedaż!

Jak Ty pracujesz nad swoją sprzedażą? Co chcesz zmienić w życiu swoich klientów? Jak rozwijasz swoją sprzedaż w sieci? Co według mnie jest ważne? Nad czym warto się skupić i co zrobić, by osiągnąć swoje cele?

Co to jest zamiana odwiedzającego w kupującego?

Zrozum.

Dlaczego klient wchodzi na Twój sklep? Co takiego go napędza? Jakie ma cele wchodząc do Twojego sklepu? Co wiesz o odwiedzających i jak napędzasz ich do tego, aby kupili w nie tylko oglądali? Musisz dobrze poznać swoją niszę, aby odpowiedzieć na te pytania. To nie jest proste, zwłaszcza na początku. Warto poznać wszystkie tajniki zachęcania do kupna danego przedmiotu. Dawaj z siebie maksimum i nie poddawaj się! Każdy sukces wymaga pracy i nie możesz się za szybko poddawać. Zobacz co i jak działa w Twojej niszy, gdzie masz sklep. Działaj! Zrozum dobrze swoich klientów i swoje działanie. Na pewno początki będą ciężkie, ale o to chodzi, aby odsiać tych mało wytrwałych.

Dobre pierwsze wrażenie.

To podstawa w budowie dobrego sklepu. Sklep ma być przejrzysty i ma budować zaufanie i dawać wartość swoim klientom. Ma zachęcać do zakupu, ma zachęcać do podjęcia decyzji o zakupie danego przedmiotu. Ma być wszystko po prostu dobrze przemyślane i dawać ogromne zaufanie. Masz budować zaufanie i nie poddawać się za szybko. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. Stwórz taki sklep, któremu żaden klient się nie oprze! Więc zacznij od dobrego systemu i wyglądu, który będzie ładny dla oka i wydajny przy wielu klientach.

Opinie.

Warto je dodawać i budować opinie na swojej stronie internetowej. Zbieraj opinie i dodawaj je do produktu. To buduje zaufanie i pomaga w podjęciu decyzji o zakupie. Zachęcaj do publikowania opinii o produkcie i niech obecni klienci pomagają w decyzji zakupowej. To proste, a daje tyle wartości Twoim klientom. Zbieraj opinie i pokaż, że masz dobrą ofertę! Wszystko wymaga czasu, ale Ty będziesz zbierał opinie, co nie?

Dobre treści.

Warto mieć obok sklepu bloga i pokazywać swoją markę innym. Dawaj na blogu wartościowe treści i pokazuj wszystko co masz najlepsze dla swoich klientów. Warto według mnie blogować przy sklepie internetowym. Poznajesz przez to lepiej klientów po ich komentarzach i poza tym rozwijasz siebie i swoją wiedzę i doświadczenie, bo trzeba pisać  z sensem. Zacznij blogować i nie poddawaj się w tym.

Dobry opis produktu i copywriting.

Bez tego nie ma co zaczynać sklepu internetowego. Opisy mają być dobre i zachęcać do zakupu. To trudne i wymaga pracy z copywriterem, ale warto poświęcić na to czas, aby każdy opis był unikalny i wartościowy. Copywriting jest mega ważny i trzeba nad nim pracować. Mieć od tego kogoś lub samemu się tego uczyć. Twoje treści mają być unikalne i mega wartościowe! Zastanów się, jak Ty możesz się wybić dzięki copywritingowi?

Obiecuj i to daj.

Wiele osób nie daje to, czego obiecuje. Produkt ma dawać wartość i tyle. Jeśli tego nie zrozumiesz to będzie lipa na całego. Wartość, wartość, wartość…. Czy to takie trudne? Nie! Więc zacznij dawać wartość od samego początku. Im więcej wartości, tym lepiej dla Twojej sprzedaży! Zacznij dawać coś, co przyciągnie ludzi do zakupu!

Dobre zdjęcia.

Gdy sprzedajesz na przykład ubrania to jest to bardzo ważne i wymaga to uwagi. Bez dobrych zdjęć będzie ciężko cokolwiek sprzedać. Zainwestuj w sprzęt lub fotografa lub grafika i dodawaj jak najlepsze zdjęcia! To ważne, bo ludzie kupują oczami często!

Wiesz jak już wygląda zamiana odwiedzającego w kupującego !??

1 Comment

  1. Marketer Internetowy25 kwietnia 2017

    Co byś dodał?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top