Wizytówki i networking, czyli Twój rozwój i Twojego biznesu

Wizytówki i networking, co warto o tym wiedzieć? Dlaczego warto jest mieć wizytówki i co one dają? Co warto wiedzieć o tym jak i po co mieć wizytówki?

Możesz je dodać do produktu.

To także ciekawy pomysł na to jak wykorzystać wizytówkę w produktach. Możesz je zostawiać w paczkach czy listach do swoich klientów. Większość pewnie je wyrzuci, ale może znajdzie się ktoś, komu spodoba się Twój produkt i będzie chciał innych usług. Wtedy zadzwoni do Ciebie i może będzie to dobra i długa współpraca? Może dlatego warto?

Spróbuj tego w Twoim wypadku i zobacz jak to działa. Ja dostaję często w różnych paczkach i patrzę co oferują inni. Może ktoś kiedyś mi się przyda?

Zobacz ile możesz zyskać dzięki kawałkowi kartki! Bądź kreatywny i dawaj każdemu wizytówkę, bo warto!

Dobra jakość.

Wizytówka musi być dobrej jakości i być wyjątkowa. Wizytówki i networking to ważna część Twojego biznesu. Zastanów się dobrze jak ma ma wyglądać i jaki ma cel.

Potem najlepiej daj grafikowi wytyczne i zleć stworzenie dobrej wizytówki. Samemu bym tego nie radził, ale jak chcesz. Są jakieś kreatory w Internecie, ale czy to sprawi, że będziesz oryginalny? Raczej wątpię…

Zrób jak uważasz, ale gdy zaczynasz biznes to wizytówka jest dobrą opcją.

Zostawiaj je wszędzie.

Nie tylko w produktach, ale przy wystawianiu faktury czy rozmowie.

WSZĘDZIE!

To jest proste, a budujesz swoją rozpoznawalność.

Chodź też na szkolenia i różne wydarzenia i rozmawiaj z ludźmi i dawaj do siebie kontakt. No możliwości jest wiele.

Dodaj stronę WWW.

Warto ją mieć na wizytówce. Dlatego nazwa domeny ma być prosta.

Prostota.

NIE ma co kombinować! Ma być prosto i ładnie. Tyle…

Dodaj tylko to co ważne:

  • nazwa biznesu
  • slogan
  • logo
  • informacje kontaktowe

Warto mieć to wszystko na wizytówce i dobrze rozplanować z grafikiem ułożenie każdej informacji. Postaraj się, aby była ona jak najlepsza.

 

Warto jest mieć wizytówkę i dawać ją każdemu. Buduj sobie od początku małą armię znajomych i kontaktów.

 

  • Moim zdaniem w dzisiejszych czasach wizytówka powinna przede wszystkim kierować klienta do miejsca, w którym może z nami podtrzymać kontakt. Niech to będzie LinkedIn lub fanpage na fejsie, ale dzięki temu utrzyma z nami kontakt na dłużej i być może znowu dokona zakupu 😉