Wizytówki i networking, czyli rozwój Twojego biznesu

Wizytówki i networking, co warto o tym wiedzieć? Dlaczego warto, jest mieć wizytówki i co one dają?

Co warto wiedzieć o tym jak i po co mieć wizytówki? Czy warto ich jeszcze używać? Jeżeli działasz poza Internetem to na pewno tak! Może w działaniu online też się okaże to skuteczną metodą kontaktu i promocji!

Jak tam Twoje wizytówki i networking?

Starasz się dzielić swoimi informacjami kontaktowymi?

Możesz je dodać do produktu.

To także ciekawy pomysł na to jak wykorzystać wizytówkę w produktach. Możesz je zostawiać w paczkach czy listach do swoich klientów. Większość pewnie je wyrzuci, ale może znajdzie się ktoś, komu spodoba się Twój produkt i będzie chciał innych usług. Wtedy zadzwoni do Ciebie i może będzie to dobra i długa współpraca? Może dlatego warto?

Spróbuj tego w Twoim wypadku i zobacz, jak to działa. Ja dostaję często w różnych paczkach i patrzę, co oferują inni. Może ktoś kiedyś mi się przyda?

Zobacz, ile możesz zyskać dzięki kawałkowi kartki! Bądź kreatywny i dawaj każdemu wizytówkę, bo warto! Buduj swoje kontakty i nie bój się mieć wizytówek. Może ktoś z niej skorzysta i będziesz mieć klienta.

Dobra jakość.

Wizytówka musi być dobrej jakości i być wyjątkowa. Wizytówki i networking to ważna część Twojego biznesu. Zastanów się dobrze, jak ma wyglądać i jaki ma cel.

Potem najlepiej daj grafikowi wytyczne i zleć stworzenie dobrej wizytówki. Samemu bym tego nie radził, ale jak chcesz. Są jakieś kreatory w Internecie, ale czy to sprawi, że będziesz oryginalny? Raczej wątpię…

Zrób, jak uważasz, ale gdy zaczynasz biznes, to wizytówka jest dobrą opcją. Musi być ona dobrze zrobiona! Musi być przemyślana !

Zostawiaj je wszędzie.

Nie tylko w produktach, ale przy wystawianiu faktury czy w rozmowie. Masz wiele możliwości na dzielenie się wizytówką. Raczej każdy ją przyjmie, więc zobacz, czy to pomoże Ci w Twoim działaniu, czy to w Internecie, czy offline.

WSZĘDZIE!

To jest proste, a budujesz swoją rozpoznawalność.

Chodź też na szkolenia i różne wydarzenia i rozmawiaj z ludźmi i dawaj do siebie kontakt. No możliwości jest wiele.

Dodaj stronę WWW.

Warto ją mieć na wizytówce. Dlatego nazwa domeny ma być prosta.

Prostota.

NIE ma co kombinować! Ma być prosto i ładnie. Tyle…

Dodaj tylko to, co ważne:

  • nazwa biznesu
  • slogan
  • logo
  • informacje kontaktowe

Warto mieć to wszystko na wizytówce i dobrze rozplanować z grafikiem ułożenie każdej informacji. Postaraj się, aby była ona jak najlepsza.

Warto jest mieć wizytówkę i dawać ją każdemu. Zbuduj sobie od początku małą armię znajomych i kontaktów.

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Łukasz z LukaszRosicki.pl

Moim zdaniem w dzisiejszych czasach wizytówka powinna przede wszystkim kierować klienta do miejsca, w którym może z nami podtrzymać kontakt. Niech to będzie LinkedIn lub fanpage na fejsie, ale dzięki temu utrzyma z nami kontakt na dłużej i być może znowu dokona zakupu 😉

Marketer Internetowy

Dziękuję za uwagę i komentarz. Pozdrawiam. 🙂

Scroll to top