Wizytówki i networking, co warto o tym wiedzieć? Dlaczego warto, jest mieć wizytówki i co one dają?
Co warto wiedzieć o tym jak i po co mieć wizytówki? Czy warto ich jeszcze używać? Jeżeli działasz poza Internetem to na pewno tak! Może w działaniu online też się okaże to skuteczną metodą kontaktu i promocji!
Jak tam Twoje wizytówki i networking?
Starasz się dzielić swoimi informacjami kontaktowymi?
Możesz je dodać do produktu.
To także ciekawy pomysł na to jak wykorzystać wizytówkę w produktach. Możesz je zostawiać w paczkach czy listach do swoich klientów. Większość pewnie je wyrzuci, ale może znajdzie się ktoś, komu spodoba się Twój produkt i będzie chciał innych usług. Wtedy zadzwoni do Ciebie i może będzie to dobra i długa współpraca? Może dlatego warto?
Spróbuj tego w Twoim wypadku i zobacz, jak to działa. Ja dostaję często w różnych paczkach i patrzę, co oferują inni. Może ktoś kiedyś mi się przyda?
Zobacz, ile możesz zyskać dzięki kawałkowi kartki! Bądź kreatywny i dawaj każdemu wizytówkę, bo warto! Buduj swoje kontakty i nie bój się mieć wizytówek. Może ktoś z niej skorzysta i będziesz mieć klienta.
Dobra jakość.
Wizytówka musi być dobrej jakości i być wyjątkowa. Wizytówki i networking to ważna część Twojego biznesu. Zastanów się dobrze, jak ma wyglądać i jaki ma cel.
Potem najlepiej daj grafikowi wytyczne i zleć stworzenie dobrej wizytówki. Samemu bym tego nie radził, ale jak chcesz. Są jakieś kreatory w Internecie, ale czy to sprawi, że będziesz oryginalny? Raczej wątpię…
Zrób, jak uważasz, ale gdy zaczynasz biznes, to wizytówka jest dobrą opcją. Musi być ona dobrze zrobiona! Musi być przemyślana !
Zostawiaj je wszędzie.
Nie tylko w produktach, ale przy wystawianiu faktury czy w rozmowie. Masz wiele możliwości na dzielenie się wizytówką. Raczej każdy ją przyjmie, więc zobacz, czy to pomoże Ci w Twoim działaniu, czy to w Internecie, czy offline.
WSZĘDZIE!
To jest proste, a budujesz swoją rozpoznawalność.
Chodź też na szkolenia i różne wydarzenia i rozmawiaj z ludźmi i dawaj do siebie kontakt. No możliwości jest wiele.
Dodaj stronę WWW.
Warto ją mieć na wizytówce. Dlatego nazwa domeny ma być prosta.
Prostota.
NIE ma co kombinować! Ma być prosto i ładnie. Tyle…
Dodaj tylko to, co ważne:
- nazwa biznesu
- slogan
- logo
- informacje kontaktowe
Warto mieć to wszystko na wizytówce i dobrze rozplanować z grafikiem ułożenie każdej informacji. Postaraj się, aby była ona jak najlepsza.
Warto jest mieć wizytówkę i dawać ją każdemu. Zbuduj sobie od początku małą armię znajomych i kontaktów.
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach wizytówka powinna przede wszystkim kierować klienta do miejsca, w którym może z nami podtrzymać kontakt. Niech to będzie LinkedIn lub fanpage na fejsie, ale dzięki temu utrzyma z nami kontakt na dłużej i być może znowu dokona zakupu 😉
Dziękuję za uwagę i komentarz. Pozdrawiam. 🙂