Skup się na danej niszy przy sprzedaży! Skup!
Nie kieruj się do wszystkich. Zrób produkt dla określonej grupy osób! Na pewno jest to trudniejsze, ale bardziej opłacalne. Do kogo Ty kierujesz swój produkt?
Pamiętaj! Skup się na danej niszy przy sprzedaży!
Mało kto umie sprzedawać dobrze i skutecznie badać niszę. Mało komu chce się poświecić kilka dni na to, aby przeanalizować nisze i sprawdzić, co jest dla danej grupy osób wartościowe. To ciężkie zadanie, gdy dopiero się zaczyna. Wiem, jak jest u mnie, gdy staram się określić, komu i co chciałbym w przyszłości sprzedać. Zastanów się nad tym, co Ty możesz zrobić dla innych? Czy masz ciekawe rozwiązania dla innych ludzi z branży? Czy jesteś przygotowany na działanie w niszy, aby poznać jej problemy? Nie zawsze problem jest na wierzchu i czasem trzeba pokopać, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe.
Więc, jak Ty chcesz poznać potrzeby swojej niszy? Na pewno warto blogować i sprawdzać, jakie tematy są chętnie czytane. Możesz potem zrobić z tego mini kurs, darmowy, i zobaczyć, kto zapisuje się na listę. Potem możesz stworzyć kawałek kursu i sprawdzić, kto chciałby kupić rozwiązanie. To chyba najłatwiejszy sposób, aby osiągnąć swoje cel przy sprzedaży. Potem trzeba tylko działać i poszerzać tematy kursów. W końcu osiągniesz swoje cele i zaczniesz mieć coraz więcej motywacji do działania. Na pewno początki będą trudne, dla każdego są. Ale nie przeskoczysz pewnych rzeczy! Na wyniki sprzedaży musisz sobie zapracować. Musisz zbadać potrzeby, tworzyć i wierzyć w swoje rozwiązania. Musisz umieć pokazać, co jest ważne dla klientów. Musisz pokazać, że masz dobre metody na sukces w danej dziedzinie.
Jak tam będzie z Twoim działaniem? Zaczniesz rozwijać swoje umiejętności, aby być coraz lepszym ekspertem? Aby pokazać lepsze rozwiązania? Masz coś dla swoich klientów, aby byli z każdego zakupu zadowoleni? To trudne zadanie do osiągnięcia, ale nie ma co się poddawać! W końcu będziesz coraz lepszy w swojej niszy i będziesz mieć większą społeczność, która będzie kupować Twoje produkty czy usługi.
Masz kolejne cele do osiągnięcia? Wiesz, jak dotrzeć do swoich klientów? Dobrze zbadasz nisze przed wejściem z produktem? Wiesz, do kogo i co kierujesz? Masz sposób na kolejne sukcesy swoich klientów? Aby zostać dobrym specjalistą, to czeka Cię wiele pracy! Co Ty chcesz zrobić, aby przy pomocy innym, osiągać też swoje sukcesy? Czy łatwo będzie Ci coś zmienić w życiu swoich klientów? To ciężkie zadanie, aby inni też chcieli coś od Ciebie kupować i żeby kupowali coraz więcej. Na to potrzeba solidnej marki i zaangażowanej społeczności. Jesteś gotów na działanie? Wiesz, co zrobić dalej, aby osiągnąć swoje cele? Czy masz zaplanowane kolejne produkty do wdrożenia? Super! Jak masz wiele pomysłów, to czeka Cię tylko ogrom pracy! W końcu będziesz coraz lepszy w budowie kolejnych treści w Internecie. Osiągniesz swoje cele sprzedażowe i ogarniesz, co jest ważne dla Twojej grupy klientów!
Więc jesteś gotów na działanie i na to, aby każdy produkt był wartościowy? Czy masz coś specjalnego dla swoich klientów? Czy tylko się obijasz i udajesz, że działasz? Wiele osób stwarza takie pozory, że ma dużo pracy, ale nie ma z tego żadnych rezultatów. Do kogo Ty się zaliczasz?
Jak u Ciebie wygląda badanie potrzeb niszy?