Motywacja do zakupu, czyli co robić, aby poznać swoich klientów?

Jak jest Twoja motywacja do zakupu danej rzeczy? Jaką motywację mają ludzie z Twojej niszy?

Na pewno chcą rozwiązać problem w swojej niszy! Na pewno trzeba codziennie poznawać swoją branżę i działać w niej najlepiej, jak potrafisz! Zabierz się do tej pracy, aby zacząć osiągać swoje pierwsze sukcesy i pierwsze sprzedaże!

Jaka jest motywacja do zakupu Twoich klientów?

Motywacja do zakupu jest różna. Jeden szuka rozwiązań, drugi szczęścia, a jeszcze inny wypełnienia potrzeb. Każdy ma inny cel zakupu. Każdy ma inne pieniądze. Trzeba dostosować ofertę do swoich klientów, ale jak to zrobić? Jak poznać te potrzeby i dlaczego jest to takie ważne? Co zrobisz, aby kupowali od Ciebie, a nie od innych? Jak się wyróżnisz? Co zmienisz w swoim biznesie, aby przychodzili do Ciebie, a nie do konkurencji?

Pierwsze co musisz zrobić to poznać dobrze swoją niszę. Nie jest to zawsze takie proste, bo trzeba się trochę namęczyć, aby ją poznać. Możesz to zrobić poprzez bloga lub profile społecznościowe. Nie jest to łatwe. Nie wszystko przyjdzie szybko i bez błędów. Ale gdy poznasz dobrze niszę, to będzie Ci łatwiej dostosować produkt lub usługę do niej. Na samym początku nawet nie myśl o sprzedaży. Myśl o tym, jaka jest motywacja do zakupu Twoich klientów. Tyle… Zastanawiaj się nad tym i zobacz, jak możesz pomóc ludziom. Jak możesz dać im więcej, niż oczekują?

Potem poznaj swoich klientów. To jest bardzo ważne, aby ich znać. Wiedzieć po prostu co jest dla nich ważne i jaka jest ich motywacja do zakupu. Nie wszystko będzie jasne na początku, ale z czasem poznasz lepiej swoich przyszłych klientów. Tu jest ważne znowu blogowanie i bycie tam, gdzie Twoi klienci. Nie jest to proste. Bo to wymaga ogromu poświęcenia i zaangażowania. Poznanie klienta jest ważne i trzeba wiedzieć o nim wszystko. Sprawdzaj statystyki i na jakie frazy ludzie wchodzą na Twojego bloga? Czego szukają na Twoich stronach? Czego potrzebują?

Potem testuj, co chcą kupować. Jak już stworzysz produkt i poznasz niszę oraz przyszłych klientów, to możesz zacząć testować sprzedaż na małej grupie osób. Potem zacznij dużą sprzedaż. Nie jest to łatwe, aby dostosować produkt do swojej niszy. Będzie ciężko stworzyć produkt lub usługę dostosowaną do klienta. Jednak jeśli się nie poddasz, to będzie naprawdę dobrze! Jednak nie myśl, że ogarniesz to wszystko, co napisałem w kilka dni czy tygodni. To długi proces i trzeba dobrze poznać też siebie i swoje możliwości. Jednak warto moim zdaniem się nie poddawać i działać mimo przeciwności.

Zastanów się nad tym, jaka jest motywacja do zakupu Twojej niszy. Nie jest to proste, ale da się to zrobić. Jednak trzeba dobrze się dostosować do niszy i pokazać ludziom, że jesteś ekspertem i masz dobrą markę, której można zaufać. Dawaj z siebie sto procent i każdego dnia twórz markę osobistą i pokaż, że masz naprawdę spore możliwości i że jesteś jednym z najlepszych z niszy, jak nie najlepszym… Pokaż sobie, że możesz wiele i że masz wystarczające umiejętności, aby osiągnąć coś wielkiego!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty poznajesz niszę?

Scroll to top