Jakie ważne potrzeby ma Twoja nisza?

Jakie ważne potrzeby ma Twoja nisza?

Co chcesz osiągnąć w swoim życiu? Co chcesz zmienić w swoim myśleniu na temat działania online? To ciężkie zadanie, aby coś osiągnąć w Internecie. Potrzeba wielu działań, aby mieć pierwsze wyniki! 

Jakie ważne potrzeby ma Twoja nisza?

Ile wiesz o swojej niszy? Co chcesz poprawić w swoim życiu? Nie ma co się poddawać, gdy pojawią się pierwsze błędy. Wiele osób zaczyna działanie i gdy pojawią się błędy, ostatecznie rezygnuje. Zastanów się, co Ty robisz, aby osiągnąć sukces w swoim życiu, w swojej branży? Nie poddawaj się zbyt szybko, bo wyniki nie pojawią się same. Na wszystko trzeba sobie zasłużyć i zapracować! Co Ty chcesz osiągnąć w swoim życiu? Co masz do poprawy, a co działa dobrze?  Nie raz będziesz chciał się poddać w poznawaniu niszy… będziesz chciał zrezygnować, ale nie rób tego. Działaj do pierwszych efektów! Możesz wiele osiągnąć online, ale nie możesz się tak szybko poddawać! Jaka jest Twoja nisza i czego potrzebuje? Czy widzisz jakieś wspólne problemy swoje branży? Co możesz zyskać, dzięki poznaniu niszy? Wiele! Przede wszystkim odpowiednią sprzedaż i wyniki swoich działań promocyjnych. Na pewno musisz zbudować odpowiednią komunikację i zaufanie innych ludzi, z problemami… 

Zapytaj się swojej niszy, czego potrzebuje i jakie ma problemy. Zbuduj bloga i sprawdzaj, jakie wpisy są chętnie czytane. Zobacz, jakich porad potrzebują Twoi czytelnicy? Może coś mówią w komentarzach? Zacznij relację poprzez odpowiadanie na komentarze. Może jakiś newsletter? Może media społecznościowe? Masz wiele możliwości w tych czasach, ale musisz znaleźć coś, co sprawi Ci radość i daje wyniki. Na pewno początki będą ciężkie, zawsze są! Kluczem jest niepoddawanie się i działania, mimo przeciwności losu. Poproś o opinię na temat wpisu na blogu, opinię o mailu, jaki wysłałeś ludziom z branży. Może mają w czymś problem i Ty możesz w tym pomóc? Zapytanie o potrzeby, jest chyba najprostsze, a mało kto ma na tyle odwagi, aby zapytać innych o ich frustrację i obiekcje. Możesz budować filmy wideo i odpowiadać na najczęstsze problemy ludzi. To też dobry sposób, ale mało kto lubi nagrywać, więc to nie jest dla wszystkich. 


Zadawaj ludziom dużo pytań i sprawdź, czego potrzebują. To też jest ważne w Internecie, aby widzieć dużo o swoich klientach i ich wyzwaniach. Jakie wyzwania mają w danym temacie? Jak Ty możesz im pomóc? Co możesz poprawić według opinii swoich czytelników bloga? Jakie tematy sprawią, że Twoi odbiorcy będą zadowoleni? Czego brakuje Twojej grupie docelowej? Czy masz odpowiednie rozwiązania dla ludzi z niszy? Warto je mieć! 

Sprawdź też, czego potrzebuje Twoja konkurencja? Co możesz zmienić w danej branży? Zobacz, czy są inne blogi, czy sklepy, gdzie ludzie sprzedają rozwiązania. Zobacz, czy ludzie chętnie je kupują? Czy inne marki reklamują się w danej niszy? Warto to sprawdzić na starcie! Jakie blogi czy kanały na YouTube są chętnie przeglądane? Jakie są recenzję produktów u konkurencji? Śledź też swoją konkurencję! Zobacz, jak ona działa i jak Ty możesz ją przegonić? Szukaj coś, co nie jest jeszcze zagospodarowane w danej niszy. Zrób coś innego! Zapisuj swoje pomysły na działanie w danej niszy! Jakie Ty miałeś potrzeby na początku? Co było Twoim problemem? Gdzie szukałeś rozwiązań? Co dostarczy Ci wyniki? Opieraj się także na swoich doświadczeniach! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top