Jakie masz spojrzenie na niszę?

Jakie masz spojrzenie na niszę? Co chcesz dla niej stworzyć? 

Nie ma lekko w działaniu online… na sukces trzeba sobie zapracować i zasłużyć. Trzeba dobrze poznać swoją niszę i dostarczać jej  jak najwięcej wartości. Czy to jest dla Ciebie? Chcesz dużo tworzyć dla innych w Internecie? 

Jakie masz spojrzenie na niszę? 

Co interesuje Twoich odbiorców? Co masz dla swoich potencjalnych klientów? Co możesz im dostarczyć online? Czy ciężko jest zdobyć informację o swoich klientach? Czasem tak, bo nie każda nisza jest otwarta na nowych twórców. Czasem wdrożenie się w nisze jest łatwe, a czasem trzeba popracować nad tym, aby dobrze poznać ludzi z problemami. Nie każda nisza jest też łatwa na początek. Nieraz trzeba dobrze poznać swoją niszę, aby mieć wyniki online. Więc na wszystko musisz sobie zapracować, jak już pisałem wcześniej! Jak Ty wyróżniasz się na tle konkurencji i co możesz zrobić dla innych ludzi? Czy masz coś ciekawego do zaprezentowania? Co masz do zmiany w życiu swoich odbiorców? Wiesz, do czego dążysz każdego dnia? Wiesz, jak możesz pomóc ludziom z danymi problemami? Masz opracowane plany na to, aby Twoi klienci też mieli wyniki i rozwiązali swoje problemy? Jak będziesz budować wiarygodność? Jak możesz pokazać swoje wyniki? Jak inni mogą zdobyć wyniki poprzez pracę z Tobą? Jakie obiekcję pokonają? Jakie działania muszą podjąć, aby zyskać na działaniu w danej niszy? To ciężkie pytania, co nie?

Masz większe i mniejsze nisze, które możesz zagospodarować. Jaką Ty niszę wybierasz na początek? Co możesz zmienić w życiu innych ludzi? W postrzeganiu danego problemu? Jak możesz im pomóc przejść z punktu A do B? Czy czeka Cię wiele pracy, aby poznać niszę? Na pewno! Ale nie ma co się poddawać… trzeba zrobić wszystko by pomóc swoim klientom. Może na starcie będzie to trudne, ale z czasem zaczniesz rozumieć nisze i jej problemy dużo głębiej niż sobie wyobrażasz. Zobaczysz, że działanie w Internecie to poznanie problemów ludzi i ich wyzwań. Jakie Ty masz zadania do wykonania w swojej niszy? Jakie problemy możesz rozwiązać? Co masz do przedstawiania innym? Czy dasz ludziom solidne rozwiązania ich problemów? Czy wybierasz na początek coś z kręgu Twoich pasji? Zastanów się nad tym dobrze! Według mnie na początek warto wybrać coś ze swoich zainteresowań. Dużo łatwiej tworzy się wtedy treści. Buduje bloga czy kanał na YouTube. Na pewno to pomoże Ci na starcie Twoich działań online! Jaką wartość możesz dostarczyć niszy? Co masz do zaprezentowania w danym temacie? Ile wiesz o danej branży i jak to Ci pomoże stworzyć nowe rozwiązania? Zastanów się nad swoimi rozwiązaniami i zacznij działać online! Będzie ciężko, ale sobie poradzisz! 

Kim jest Twój idealny odbiorca? Jak go zdefiniujesz? Czego on potrzebuje i jak mu to dostarczysz? Czy masz zaplanowany produkt, czy usługę, który wypełni potrzebę ludzi? Kim jest Twój klient i czego potrzebuje? W jakiej jest sytuacji? Jak chcesz promować swoje rozwiązania? Co zrobisz, aby dotrzeć do swojego idealnego klienta? Nie oznacza to, że masz mieć idealnie określonego odbiorcę. Chodzi o to, aby poznać jego potrzeby i wejść w jego skórę. Zobaczyć, czego on potrzebuje w danej chwili i jak możesz im pomóc rozwiązać problem… masz na pewno wiele od przekazania! Każdy ma, ale trzeba to w sobie znaleźć. Zrobić wszystko, aby pomóc osiągnąć cele klienta. Jak będziesz budować relację z  klientami? Jak poznasz ich jeszcze lepiej? Co zrobisz, aby mieli coraz lepsze wyniki? Jak będziesz się z nimi komunikować? Na pewno czeka Cię wiele testowania i sprawdzania, ale nie poddawaj się w tym! Wybierz dobrze swoją niszę i zacznij w niej działać jak profesjonalista! Jakie masz spojrzenie na niszę, w której działasz? Co możesz pomóc osiągnąć swoim potencjalnym klientom? Czy to łatwe zadanie? Nie, ale najlepsi umieją to robić i przez to mają wyniki w wielu niszach! Należysz do tej grupy osób?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top