Jaki masz pomysł na działanie w niszy?

Jaki masz pomysł na działanie w niszy? Czym chcesz się wyróżnić? 

Zastanów się dobrze, co chcesz osiągnąć online? Jaką niszę wybierasz na początek swoich starań? T na pewno nie jest łatwe zadanie, ale nie ma co się poddawać! I tak osiągniesz swoje cele, jeśli będziesz wytrwały! 

Jaki masz pomysł na działanie w niszy?

Co masz do wykorzystania, działając online? Co musisz jeszcze odszukać w danej niszy, aby mieć wyniki? Czy jest jakaś nisza, w którą warto wejść? Czy widzisz jakiś temat, w którym możesz coś zmienić, swoją obecnością? Co jest ważne w danym temacie i co masz do zaproponowania niszy? Jaki produkt chcesz stworzyć i do kogo go kierujesz? Jaki widzisz problem w niszy? Jakie widzisz możliwości i jakie tematy Cię interesują? Warto spróbować swoich sił, działając w danej niszy. Gdzie jest konkurencja i jak ją możesz prześcignąć? Jak będziesz budował zaufanie klientów i ich lojalność? Jak ogarniesz potrzeby klientów, aby chętnie od Ciebie kupowali? Jakie oczekiwania mają Twoi klienci? Co możesz zmienić w danym temacie, swoim produktem? Jak będziesz budował pozycję eksperta w swojej niszy? W Internecie masz wiele możliwości, więc je wykorzystaj! 

Musisz dobrze zbadać rynek, przed wejściem w niego. Nie możesz działać poprzez zgadywanie, aby potem się nie zniechęcić, że coś nie działa. Czego potrzebują Twoi klienci i ja im to dostarczysz? Co unikalnego masz dla niszy? Jakie problemy chcesz rozwiązać poprzez swój produkt? Co masz do zaproponowania niszy? Czy są jakieś wyzwania klienta, które nie są rozwiązane w branży? Czy widzisz, co dodatkowo potrzebują Twoi klienci, aby osiągnęli cel? Jak możesz ich zmotywować do pracy? Czego musisz ich nauczyć, aby osiągnęli cel? Czy masz w sobie coś unikalnego, co może zmienić życie ludzi? Jak możesz inspirować innych do działania? Co możesz stworzyć wartościowego dla innych? Czy Twoja marka ma unikalne rozwiązania, których nie ma konkurencja? Jak zachęcisz do zakupu Twoich rozwiązań, a nie konkurencji? Zobacz, czy to pytanie pomogą Ci znaleźć odpowiednią niszę? Czy masz już wybraną i wiesz, jakie strategie zaczniesz w niej wdrażać? 

Jaki masz sposób na swoją niszę? Czy klienci mają jakieś problemy i pomożesz im osiągnąć cel? Jakie Ty masz cele do osiągnięcia? Jak możesz pomagać innym i przy tym samemu dobrze się czuć? Czy masz dobrze określone cel działania w danej niszy? Chcesz zarobić? Jak każdy? Chcesz się rozwijać? Jak każdy! Masz inne cele? Super! Jak każdy! Więc wybierz dobrze cel i zacznij się realizować w niszy! Skup się na tym, aby rozwiązywać problemy ludzi i pomagać im się motywować i przejść z punktu A do B! To ciężkie zadanie, bo ludzie są różni i trzeba do nich dopasować swoje działania. Jakie potrzeby jeszcze mają Twoi klienci? Czy jesteś na tyle ogarnięty, że będziesz pomagać swoim klientom? Czy masz na tyle energii i motywacji oraz sił do pracy, aby osiągnąć swoje sukcesy i przy tym pomagać ludziom w ich wyzwaniach? 

Jak Ty chcesz się realizować w swojej niszy? Co masz dla swoich klientów i jak chcesz im pomagać? Co możesz zyskać, dzięki stworzeniu dobrych produktów czy usług? Wiele! Ale nie możesz się poddawać i musisz dobrze poznać swoją branżę! Nic samo się nie wydarzy, jeśli Ty coś w sobie nie zmienisz! Aby być skutecznym specjalistą, to trzeba ogromu pracy i poświęcenia! Jesteś na to przygotowany i masz na to czas? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top