Jaką widzisz potrzebę? Nad czym się skupić na początku?

Jaką widzisz potrzebę, którą możesz wypełnić? Co jest kluczowe w sieci? 

Czy działanie online jest wymagające? Jest! I to bardzo! A wiele osób myśli, że sobie popracuje godzinkę w tygodniu, zacznie mieć efekty. Czy masz coś wyjątkowego do osiągnięcia w danej niszy?

Jaką widzisz potrzebę w swojej branży? 

Czy łatwo jest poznać tarapaty swoich klientów? 

Jaką widzisz potrzebę? 

Co jest ważne dla Twojej niszy? Co chcesz zmienić poprzez swoją ofertę? Jaką wartość chcesz dać? Co chcesz zmienić w swoim życiu? Nad czym chcesz się skupić na początku swoich działań? Nie będzie Ci lekko na początku, ale musisz ogarnąć to, jaką widzisz potrzebę! Wiedza o swojej niszy jest bardzo ważna, więc nie można się za szybko poddawać, gdy coś nie wychodzi. Zastanów się dobrze nad tym, co potrzebują dana branża i w czym Ty możesz się wykazać? Zastanów się nad tym, co chcesz osiągnąć? Musisz ogarnąć potrzeby swojej grupy docelowej? Wiesz, co jest dla niej ważne? Jakie problemy możesz rozwiązać, aby zbudować solidną markę? Jest wiele możliwości w tych czasach, więc wykorzystaj każdą nadarzającą się sytuację, aby przybliżyć się do ludzi. Aby znaleźć ich problemy i zmienić coś w ich życiu. Zastanów się dobrze nad tym i zacznij naprawdę rozwijać się w wielu dziedzinach! Ucz się wszystkiego, co pomoże Ci osiągnąć sukces! Zastanów się dobrze nad tym, co jest kluczowe dla Twoich klientów i jak Ty możesz się rozwinąć…

W czym pomożesz?

Jakie masz umiejętności, które pomogą klientowi przejść z punktu A do B? Co musisz im pokazać, aby rozwiązali swój problem? Wartość, jaką dajesz, jest kluczowa, aby ludzie Ci zaufali! Nie możesz pomagać byle jak i robić byle czego. To, co robisz, ma być wartościowe! Ma być korzystne dla obu stron. Ty masz na tym zrobić, a klienci mają pokonać swoje przeszkody na ich drodze do sukcesu czy jakiegoś efektu. I nie jest to takie łatwe, aby poznać odpowiednią niszę. Więc zastanów się dobrze nad tym, co jest dla Ciebie ważne w danej niszy? Komu i w czym chcesz pomóc? Nad czym chcesz się skupić, aby mieć coraz lepsze rezultaty? Nie będzie Ci tak lekko, jakby się wydawało. Bo wiele nisz jest naprawdę wymagająca! Nie jest tak, że napiszesz kilka tekstów na bloga i słabą ofertę i zaczniesz mieć pierwsze wyniki. Co jest dla Ciebie kluczowe w danej niszy? Czemu chcesz się rozwijać akurat tam? Co napędza Cię do działania? Czy faktycznie masz pasję do danego tematu? Czy tylko kombinujesz i nie robisz tego, co jest ważne dla rozwoju? Bo wiele osób działa, ale nie ma rezultatów. Wiele osób myśli i nie robi nic z tym myśleniem. Tylko myśli i myśli… a wiesz co? Tylko działania przybliży Cię do sukcesu! Więc nie kombinuj, tylko działaj każdego dnia mimo przeciwności. A będzie ich naprawdę wiele, gdy zaczynasz.

Gdzie będziesz się promować?

Wiesz, gdzie warto być w Internecie? Tam, gdzie Twoi klienci! Tylko tam warto się rozwijać i promować swoją działalność. Więc bądź tam i rozwijaj swoje profile społecznościowe. Rozwijaj bloga i swoją ofertę czy sklep. Masz wiele możliwości w tych czasach na promocję. Masz możliwość reklamy i budowania listy adresowej. Zastanów się, gdzie warto być i sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa. Ile Ty masz w sobie motywacji, aby zacząć działać naprawdę dobrze? Aby mieć pierwsze wyniki swoich działań? Na pewno czeka Cię sporo pracy, ale nikt nie powiedział, że będzie lekko. Pomyśl, ile możesz zrobić dla niszy, w której działasz? Jakie produkty lub usługi możesz wdrożyć, aby ludzie byli zadowoleni? Odpowiedz sobie szczerze na te pytania i zacznij działać! Jaką Ty widzisz potrzebę niszy? Jak możesz ją wypełnić?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jakie Ty możesz dostarczyć rozwiązania?

Scroll to top