Jak rozumiesz swoją niszę?

Jak rozumiesz swoją niszę? Co robisz, aby stać się specjalistą w niszy? 

Na pewno już wiesz, kim jest Twoja nisza. Zastanów się nad tym dobrze, co masz do osiągnięcia w danym temacie. Każda nisza jest wyjątkowa i potrzebuje wiele pracy nad nią, aby osiągnąć sukces. Jesteś gotów na dużo działania, mimo przeciwności? 

Jak rozumiesz swoją niszę?

Musisz poznać i zrozumieć nisze, aby działać w niej skutecznie. Nie ma nic za darmo i na to zrozumienie musisz sobie zapracować. Zrób wszystko, by poznać branżę, w której działasz. Jakie potrzeby ma Twoja nisza? Jakie problemy masz do pokonania ze swoimi klientami? Co możesz zaoferować, aby odbiorcy Twoich działań, byli zadowoleni? Co możesz rozwiązać w życiu swoich klientów? Jak chcesz się wykazać w niszy i co w niej zrobić, aby stać się super wykwalifikowanym specjalistą? Jak Ty rozumiesz niszę? Co masz do zaproponowania swojej niszy? Czy masz coś unikalnego w sobie? Musisz dopasować się do działań swoich konkurentów. Jakie masz cele do osiągnięcia w niszy? Co robisz, aby poznać niszę? Czy widzisz możliwości, jakie Ci daje dana branża? 

Na pewno musisz mieć odpowiednią ofertę dla swoich odbiorców. Co chcesz zaoferować swojej niszy? Co wartościowego możesz wdrożyć w niszy? Jak pomagasz swoim klientom i jak dajesz im korzyści? Czego potrzebuje Twoja grupa odbiorców? Co chcesz sprzedawać? Jakiś kurs czy szkolenie? Chcesz mieć super podcast czy interesujący newsletter? Na pewno szukaj czegoś, co interesuje Cię online. Na starcie warto wybrać niszę, o której masz jakieś pojęcie. Co interesuje Cię w danym temacie i dlaczego wybrałeś akurat taki? Warto jest się zaangażować w markę i zbudować dla ludzi wartość. Co szukasz w danym temacie i w co możesz się wdrożyć? Jakie masz cele do osiągnięcia? Czego chcesz się nauczyć? Jakie masz pasję w życiu? Co możesz zyskać, dzięki swoim zainteresowaniom? Co chciałbyś zmienić w branży i co masz do osiągnięcia? 

Trzeba też zbadać czy jest zapotrzebowanie na dany temat! Co akurat w danej niszy jest warte uwagi? Czy ludzie szukają rozwiązań na dany temat? Czy chcą coś zmienić w swoim życiu? Czy szukają metod na pokonanie ich lęków i frustracji? Zobacz sobie darmowe narzędzia Google do szukania trendów czy słów kluczowych. Możesz też pytać swoich pierwszych klientów, czego potrzebuje i jak możesz im pomóc. Nie ma też ogarnąć zbyt dużej niszy i takiej z ogromną konkurencją. Czasem trzeba zawęzić nisze. Zobaczyć, czy jest jakaś potrzeba… Warto dopasować swoje działania do potrzeb mniejszej liczby osób. Znajdź coś małego, co możesz wypełnić. Na czym możesz zarobić pierwsze pieniądze na swojej wąskiej niszy? Co unikalnego masz do zaproponowania niszy? Testuj i sprawdzaj, co dana nisza może zmienić w życiu Twoim, jako eksperta i w życiu klienta, jak odbiorcę Twoich treści. Czy nisza jest dla Ciebie? Zobacz, czy możesz o niej pisać dużo? Czy jesteś w stanie wytrwać działanie w danym temacie? Jak będziesz promować swoje rozwiązania? Sprawdzaj, czy ludzie są zadowoleni? Czy masz pierwsze wynik i widzisz, że jest sens działania online? Dopasuj się do zmian w niszy i do tego, jak działa konkurencja. Musisz się dostosować do swojej inszy i do jej problemów! Masz już wybraną niszę? Jesteś gotów na działanie? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top