Jak myśli klient, do którego kierujesz produkt? Co chcesz przekazać swoją ofertą?
Jak tam Twoje działania z klientami? Co tam robisz, aby osiągnąć swoje upragnioną sprzedaż? Czy łatwo jest działać w sferze sprzedaży?
Jak myśli klient w Twojej niszy?
Często przedsiębiorca nie myśli o tym jak myśli klient. Ty wiesz, jak on myśli? Nie musisz na początku wiedzieć tego dokładnie, ale wraz z poznaniem niszy powinno być to bardziej oczywiste. Nie możesz zapomnieć o swoich klientach. To podstawa każdej działalności. Jaką ofertę chcesz skierować do swojej niszy? Co chcesz osiągnąć w danej niszy? Jakie chcesz mieć efekty sprzedażowe?
Zastanów się dobrze, gdzie są Twoi klienci i sam tam bądź. Na jakich stronach lubią przebywać? W jakich okolicach są Twoi klienci? Jak chcesz ich do siebie przekonać? Musisz dobrze dopasować ofertę do swoich klientów. Nie będzie z tym lekko na początku, ale z czasem ogarniesz to, czego potrzebuje nisza. Wszystko przyjdzie z czasem. Wraz z działaniem w danym temacie, więc nie oczekuj szybkich efektów.
To jak myśli klient jest bardzo ważne, aby wiedzieć jakie produkty mu pokazać. Każdy myśli trochę inaczej, ale czasem są podobieństwa, które warto wykorzystać. To często jest podobny problem do rozwiązania. Wtedy możesz wkroczyć Ty i pokazać, że masz rozwiązanie. Tyle… to jest łatwe w napisaniu, ale dużo trudniejsze w praktyce. Zacznij od małych problemów, które umiesz rozwiązać. Potem pokaż, jak Twój produkt może pomóc. I miej coraz większą ofertę dla swoich klientów!
Wiesz już, co masz robić, więc zacznij od poznania niszy. Potem poznaj ludzi i pokaż dobre rozwiązanie produktu. Nie będzie to zawsze oczywiste, więc trzeba dużo popracować nad swoimi umiejętnościami i wiedzą. Ale, gdy ogarniesz jak myśli klient, to wtedy poznasz jego problemy i stworzysz super rozwiązanie. Wszystko wymaga pracy, ale Ci się to opłaci.
Jednak nie myśl, że poznasz ludzi tak szybko, bo każda nisza jest inna. Nie zawsze będzie łatwo wejść w niszę i już wiedzieć co potrzebują ludzie. To przyjdzie z czasem. Jednak nie poddawaj się za szybko. Rozwiązania problemów też. Im lepiej pracujesz, tym lepiej dla Ciebie i Twojej działalności marketingowej w biznesie. To, co piszę to czysty marketing i trzeba się tego nauczyć. To Ty musisz poznać nisze i zobaczyć, czego możesz oczekiwać… Zastanów się, co chcesz osiągnąć w danej branży i zacznij działać!
Jak Ty poznajesz klienta?
Czego potrzebuje klient?
Jak to znajdujesz?