Co sprzedajesz? Co warto wiedzieć w początkowej fazie?

Co sprzedajesz innym? Czy tylko sam produkt/usługę, czy coś więcej?

Co możesz oferować swoim klientom? Co możesz zyskać, dzięki temu, że wiesz, co i komu sprzedajesz? Zastanów się on swoimi produktami… czy są naprawdę dobre? 

Co sprzedajesz w sieci? 

Nie sprzedajesz tylko produktu, ale i emocje. Sprzedajesz coś więcej niż sam produkt. Bo warto sprzedawać emocje. Warto pokazać korzyści, jakie daje produkt. Co Ty tak naprawdę sprzedajesz? Co chciałbyś sprzedawać? Co dla Ciebie jest ważne? Co chciałbyś zmienić w życiu klienta? Co chcesz przekazać swoim produktem? To ciekawe pytania i warto sobie na nie odpowiedzieć. Nie jest proste sprzedawanie. Nie jest prosta promocja, ale dasz sobie z tym radę. Dasz radę stworzyć lub zdobyć taki produkt, który zmieni życie Twojego klienta. Może nie wszystko będzie na początku oczywiste, ale w końcu sam dojdziesz do tego, co jest ważne. Będziesz wiedział, co i jak sprzedać, aby były wyniki. Aby ludzie byli naprawdę zadowoleni.

Zastanów się teraz, co chcesz sprzedawać. Co chcesz zmienić w życiu drugiej osoby? Jak Twoja oferta ma zmienić postrzeganie klienta o produkcie? Jak możesz przekazać emocje, aby ludzie chcieli kupić daną rzecz? To nie jest proste, ale trzeba zacząć szukać tych możliwości sprzedażowych. Nie wszystko będzie na początku łatwe. Nie wszystko ogarniesz od zaraz, bo trzeba dobrze poznać klienta i jego potrzeby. A to już wymaga dobrego poznania niszy. Jak widzisz, nic co wartościowe nie przychodzi łatwo!

Dlatego Ty musisz postarać się nad dobrą ofertą i nad tym, aby naprawdę działać dobrze w niszy i sprzedawać ciekawe produkty. Co sprzedajesz w swojej niszy? Co jest ważne dla danej grupy ludzi? Co chciałbyś zrobić, aby osiągnąć cel sprzedażowy? Jakie teksty i promocje chcesz utworzyć, aby zachęcić do zakupu? Sam copywriting jest super wartościowy i warto się go uczyć i ulepszać swoje teksty sprzedażowe. Nawet jak ktoś za Ciebie to napisze, to warto testować wszystko, aby mieć dobrze wykonany cel Twojej oferty. Bo oferta ma mieć cel i dobrze działać! Ma dawać wartość i wzbudzić emocje. Pokazać, że warto od Ciebie kupić. Pokazać, że Ty masz najlepszy produkt i że możesz naprawdę wiele zrobić dla klienta. Tyle!

Dlatego nie możesz się poddawać! Masz cisnąć, aż się uda. Aż osiągniesz cel! Bo nie będzie Ci łatwo! Wiele rzeczy trzeba nauczyć się, aby naprawdę dobrze pracować jako marketer. Nie ma tak, że jedna rzecz będzie działała dobrze w każdej sytuacji. Musisz wszystko przetestować i sprawdzać co działa w danym momencie. Musisz się naprawdę postarać, aby mieć sukcesy i dawać ludziom wartość. Będzie naprawdę wiele do nauki na początek. Ale ogarniesz dobrze swój marketing i będzie naprawdę spoko! Tylko musisz działać i sprawdzać, co daje Ci efekty i to robić!

Jak Ty chcesz się rozwijać w niszy? Co sprzedajesz swoim klientom? Co dajesz i jakie masz możliwości rozwoju? Naprawdę ciężkie początki kiedyś miną i będziesz zadowolony ze swojej pracy! Będzie Ci łatwo z kolejnymi promocjami i ofertami. Pokażesz w końcu swoją moc i moc swoich produktów, które sprzedajesz. Zastanów się nad tym, co daje Ci marketing w Twojej działalności? Na pewno wiele, ale musisz działać z sensem i celem oraz planem. I nigdy się nie poddawać, bo początki są różne. Ty musisz wypracować sobie cel i każdego dnia się rozwijać! Zacznij działać!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co Ty masz do przekazania swoją sprzedażą?

Scroll to top