Sprzedażowa wiadomość, czyli co warto wiedzieć o niej?

Twoja sprzedażowa wiadomość jest najważniejsza. Co powinna mieć, aby była skuteczna?

Ciężko mieć dobrą ofertę w tych czasach. Ciężko jest przekonać do siebie ludzi, gdy jest tyle konkurencji. Jaki Ty masz sposób na działanie w Internecie? Czy jest tak łatwo, jak myślałeś?

Czym jest sprzedażowa wiadomość?

Masz coś do przekazania swojej niszy?

Komu sprzedajesz?

Musisz wiedzieć do kogo kierujesz swoją ofertę. Nie możesz sprzedawać dla wszystkich, bo nie sprzedasz nikomu. Dokładnie określ co i komu sprzedajesz.  Nie zgaduj tylko to zbadaj, bo szkoda sprzedawać coś czego ludzie nie chcą. Wiesz już komu i co sprzedajesz? Co jest ważne dla Twoich klientów? Czego potrzebują i jak bardzo potrzebują pomocy? Zastanów się nad tym dobrze!

Co motywuje klienta?

Dlaczego klient ma kupić właśnie od Ciebie? Co Cię wyróżnia? Co spowoduje, że klient kupi od Ciebie? Odpowiedz sobie na te pytania i stwórz swoją ofertę. Warto się nad tym zastanowić! Wyróżniająca oferta jest ważna, aby Twoja sprzedażowa wiadomość okazała się strzałem w dziesiątkę.

Czy produkt daje korzyści?

Chcesz czy nie to produkt czy usługa musi dawać korzyść. A przede wszystkim ma tą korzyść zobaczyć klient. Nie możesz z dupy zrobić produktu, który nie daje korzyści, bo to nic Ci nie da. Naprawdę… Dawaj jak najwięcej poprzez swój produkt i dobrze zbadaj potrzeby przed tworzeniem produktu. Nie twórz niczego przed badaniem rynku!

Co klient zyska po zakupie?

Zastanów się nad tym… Sam zakup nic nie daje! Rozumiesz! Musisz pokazać korzyść jaką da przerobienie np. kursu czy korzystanie z innego produktu. Nie wymyślaj głupot tylko naprawdę się nad tym zastanów. W czym możesz pomóc swoim klientom? Co jest dla nich ważne? Co klient zyska? Jakie potrzeby wypełni i jakie problemy rozwiąże?

Co produkt ma unikalnego?

Co wyróżnia Cię od innych produktów? Jakie korzyści daje jego zakup? W czym możesz się wyróżnić? Co możesz zrobić lepiej od konkurencji?

Uwaga.

Zwróć uwagę klienta na produkt, a przede wszystkim na jego korzyści. Rób tak, aby te korzyści tak przekonały klienta, że musi kupić Twoją rzecz. To trudne, ale warto nad tym poświęcić trochę czasu. Oferta ma być dobrze dopasowana do danej grupy ludzi z problemami.

Zainteresowanie.

Zainteresuj swoją ofertę sprzedażową do zakupu. Musisz więc dobrze poznać swoich klientów, aby dostosować ofertę. Klient ma przeczytać ofertę i się nią zachwycić, a to już wymaga dobrej wiedzy copywritingowej! Jaka jest Twoja sprzedażowa wiadomość?

Oni, a nie Ty.

Myśl klientach w ofercie, a nie o sobie.To klient jest najważniejszy, a nie Ty. Masz mówić o korzyściach dla klientów, a nie o swoich. Rób wszystko pod klienta, nie pod siebie. Zastanów się co możesz zrobić dla swojej grupy klientów?

Akcja.

Zachęć do zakupu i pokaż jak kupić produkt. Przede wszystkim stwórz instrukcję zakupu lub zrób tak, aby zakup był jak najłatwiejszy. Klient ma kupić i to jest Twój jedyny cel!

Zwięzłość.

Wiadomość sprzedażowa ma być krótka i zwięzła. Nie dodawaj zbędnych rzeczy. Pisz o tym co ma być najważniejsze i tyle. Długie oferty nie zawsze są lepsze od krótkich. Ale to wszystko trzeba przetestować i sprawdzić u siebie. Jak widzisz, wiele rzeczy trzeba się dowiedzieć o swoich klientach!

Potrzeby.

Wejdź w potrzeby klienta i stwórz idealny produkt dla niego, który rozwiązuje jego problemy. produkt ma być do niego dopasowany i tyle!

Zaufanie.

Od samego początku buduj zaufanie w swojej ofercie. Buduj markę i społeczność wokół danego tematu.

Jaka jest Twoja sprzedażowa wiadomość?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co byś dodał?

Scroll to top