Jak promocja poprzez szkolenia może Ci pomóc? Co warto wiedzieć o szkoleniach i jak je wykorzystywać?
Szkolenia to super rzecz nie tylko dla klienta, ale i dla Ciebie. Możesz dzięki temu się rozwinąć i działać naprawdę dobrze w swojej niszy. Co jest ważne w kursach, które tworzysz?
Czym jest promocja poprzez szkolenia?
Czy to takie łatwe, jak wiele osób mówi? Co możesz zrobić, aby wypromować także swoją markę poprzez szkolenia?
Buduj pozycja eksperta.
To chyba najlepsze co dają szkolenia! Budujesz swój wizerunek eksperta i dajesz ludziom wartościową wiedzę. Warto poznać zalety eksperta i życzę Ci, abyś sam się nim stał w swojej niszy. Warto poznać ludzi z podobnymi zainteresowaniami i budować z nimi relację, ale o tym napiszę potem. Zrób wszystko, aby stać się ekspertem w swojej niszy i dawaj ludziom, to czego oczekują. Bądź najlepszy w swojej niszy! A to wcale nie jest takie proste, bo trzeba dużo samozaparcia, aby stać się specjalistą w czymś. Ale nie ma co się przejmować przeszkodami! Trzeba działać do skutku.
Spotkaj odpowiednich ludzi — networking.
To także ciekawa zaleta prowadzenia szkoleń, bo budujesz nie tylko pozycję eksperta, ale i tworzysz nowe i ciekawe kontakty z innymi ludźmi. Naprawdę warto z ludźmi rozmawiać i dawać im wartość! Bez tego jest się ciężko wybić… ale zrób wszystko, aby pomagać innym ludziom! Warto mieć w znajomych różnych ludzi z różnych dziedzin. Warto budować relację i pokazać ludziom, że możesz wiele dla nich zrobić. To nie jest łatwe dla każdego. Dla mnie budowa relacji jest bardzo trudna i ciężka, ale może się to kiedyś zmieni. Jak u Ciebie wygląda promocja przez szkolenia? Warto je robić? Warto być też na szkoleniach innych osób? Warto robić szkolenia? Ja się nad tym zastanawiam.
Wiesz, czego klienci oczekują?
Bo masz z nimi namacalny kontakt i nie przejmujesz się, że ich nie znasz. Wystarczy poznać ich i zapytać czego oczekują w danym temacie i jakie mają problemy w swojej niszy. WARTO! Dawaj ludziom, to czego chcą. Pytaj się i nie poddawaj! Bo odpowiedzi mogą Ci dać ogromnego kopa do działania i poznasz lepiej to, czego oczekują klienci, a promocja przez szkolenia będzie Ci dawać naprawdę dużo! Jakie Ty rozwiązania możesz pokazać na jakimś kursie czy szkoleniu? Wiesz, czego ludzie potrzebują i jakie mają potrzeby?
Ciągle się uczysz?
To kolejna zaleta prowadzenia szkoleń i kursów czy bloga. Musisz być na bieżąco w swoim ulubionym temacie i ciągle się rozwijać. To dla mnie bomba! Nauka danego tematu przynosi mi wielkie szczęście, a jeśli pomaga się innym, to już jest naprawdę super! A początki są ciężkie. Trzeba wybrać temat, ogarnąć go i zacząć sprzedawać swoje rozwiązania. Wszystko po kolei. Dla mnie też… Kiedyś zrobię coś wielkiego!
Zarobisz!
To chyba oczywiste, że przy okazji promocji zarobisz! Prowadzenie kursów nie jest łatwe, ale można się wiele rzeczy nauczyć. Napisanie nawet małego wpisu na bloga to już wdrożenie do nauczania na kursach czy instruktażu. Warto uczyć innych i zacząć od bloga. Potem pomyśl nad jakimś kursem. Ja tak robię i wiele pracy przede mną! A Ty też chcesz tworzyć dobre szkolenia? Chcesz być znany w branży?
Dajesz wartość.
To chyba oczywiste, że wraz z rozwojem dajesz dużą wartość i spełniasz oczekiwania klientów. Wartość to jest to, co w dzisiejszych czasach jest najważniejsze w dobie ery informacyjnej. Dużo wartości! Wiele wartości. Jak najwięcej wartości… Aż Twoje szkolenia będą najlepsze na rynku. A żeby to zrobić, to czeka Cię dużo pracy!
Budujesz rozpoznawalność siebie lub biznesu.
To także robisz poprzez swoje szkolenia. Dzięki temu budujesz markę i się rozwijasz.
Zobacz, ile daje Ci prowadzenia szkoleń. Prowadzisz już jakieś? Może chciałbyś tak, jak ja? Przygotowujesz się do tego?
Szkolisz innych ludzi?