Masz pomysł na to, co zmienisz w życiu swoich klientów poprzez swoją rozwiązania?
Nie jest łatwo stworzyć odpowiedni produkt dla swojej niszy. To dużo pracy i poznania potrzeb klientów. Warto się tego nauczyć, ale nie ma co się poddawać. Możesz się wyróżnić w różny sposób. Przede wszystkim swoimi treściami i wartością, jaką dajesz!
Co zmienisz w życiu swoich klientów?
Jakie masz dla nich rozwiązania? Co możesz zrobić, aby osiągnąć sukces?
Co chcesz przekazać niszy?
Co takiego chcesz przekazać niszy? Co ciekawego możesz jej dostarczyć? Masz pomysł na swoją ofertę i wiesz, co możesz ogarnąć ciekawego dla niszy? Więc zastanów się nad tym, co dla Ciebie też jest ważne w budowie swojej oferty i produktu. Nic nie przyjdzie za darmo… jednak potrzeba dużo pracy, aby osiągnąć swoje cele. Wiele osób myśli, że sobie podziała z pół roku i będzie miał miliony na koncie. Tutaj potrzeb większej pracy nad ofertą i nad tym, aby Twoje rozwiązania były skuteczne. Więc zastanów się, czy działanie w Internecie jest dla Ciebie? Masz jakiś pomysł na siebie i wiesz, co chcesz przekazać niszy? Jakie wartości? Co chcesz zyskać też finansowo? Co dla Ciebie jest ważne w tworzeniu produktów i usług. Bo trzeba coś przekazać niszy. Trzeba coś zmieniać u ludzi i dawać im wartość. Ale to wymaga ogrom pracy i zaangażowania, więc zastanów się, czy to dla Ciebie? Czy masz coś ciekawego do przedstawiania, co pokona konkurencję?
Jak bardzo rozumiesz problemy niszy?
To jest ważne, aby znać nisze jak najlepiej. Samemu przechodzić przez problemy i potem pokazywać rozwiązanie. Więc zastanów się, czy masz odpowiednie treści? Czy dostarczać dużą wartość i wiesz, jak chcesz pokazać swoją działalnością w sieci? Bo trzeba dobrze ogarnąć swoje nisze, aby ludzie byli zadowoleni i żebyś Ty miał odpowiednią sprzedaż. Masz coś takiego, że działasz mimo lęku i przeciwności? Że coś Cię napędza do działania mimo tych wszystkich przeszkód? Każdy musi walczyć ze sobą, aby dostarczyć odpowiednią wartości i żeby branża była zadowolona! Nic nie przyjdzie za darmo, więc dawaj z siebie maksymalnie dużo, aby ktoś w końcu Cię zauważył! Zobacz, że masz możliwości na super wyniki, ale musisz zrozumieć niszę i jej potrzeby! Dajesz z tym radę? Wiesz, co zmienisz w życiu swoich klientów?
Co zmienisz w życiu klientów?
To też ważne, aby mieć w swojej głowie misję i wiedzieć, czego potrzebuje nisza. Czy to jest dla Ciebie? Czy chcesz pomagać ludziom w ich problemach? Chcesz coś przekazać niszy? Masz coś do pokazania? Jakieś ciekawe rozwiązania dla branży? Czy będzie to łatwa droga? Niestety nie, bo praca nad sobą wymaga dużo poświęcania. Nie staniesz się specjalistą w miesiąc. Więc początki mogą być wymagające i trzeba będzie trochę popracować, aby zobaczyć wyniki sprzedażowe. Pokaż, że zależy Ci na temacie i że masz do tego zajawkę. Że cieszysz się z pracy nad niszą. Jaką frajdę daje rozwiązanie problemu niszy, to sobie nie wyobrażasz! Gdy nagle dostajesz olśnienia i wiesz, co zrobić dalej, aby pomóc swojej branży! Nagle pojawiają się pomysły i coś zaczyna ruszać. To jest dopiero jazda!
Do kogo kierujesz swoją ofertę?
Musisz wiedzieć komu i co chcesz zaoferować. Więc przy tym musisz poznać potrzeby swojej niszy. Możesz wybić się w wielu tematach, ale trzeba działać! Pokonywać swoje ograniczenia i rozwijać się każdego dnia. Zobacz, że najlepsi działają od wielu lat i dopiero po jakimś czasie coś załapali i zrobili coś dobrego dla branży. Więc wszystko przyjdzie z czasem. Nie ma tak, że dla każdego jest otwarta książka z wymaganiami klientów. Trzeba do tego dotrzeć samemu i samemu przejść drogę od nikogo do osoby sukcesu. I to jest oparte na wielu działaniach w ciągu dnia. I nie ma tak, że sobie popracujesz godzinę tygodniowo i będziesz oczekiwać efektów. Tutaj potrzeba prawdziwego poświęcenia. Czegoś, co wyróżni Cię ponad konkurencję! Masz na siebie pomysł? Wiesz, co chcesz zmienić, aby Twoi odbiorcy mieli efekty?
W czym Ty się czujesz dobrze?
To też jest ważne, aby samemu czuć się dobrze w danym temacie. Nie ma nic gorszego niż robić, to, co Ci się nie podoba. Wiele z nas ma taką pracę, której nie lubi, a z drugiej strony musi zarabiać… I to jest bardzo smutne dla wielu osób i rozumiem takie osoby. Ale zawsze można coś działać po pracy i poświęcić te kilka godzin dziennie przez parę lat i zacząć coś osiągać ciekawego na przykład w Internecie. W sieci masz wiele możliwości, więc zacznij wykorzystywać moc Internetu. Nie powiem Ci dokładnie, co masz działać i w jakiej niszy, ale szukaj tego, co lubisz, aby ciągle mieć motywację do działania. Tyle!
Co Ty chcesz zmienić w swojej branży?