Twoja pozycja eksperta, czyli dlaczego warto do tego dążyć?

Jak tam Twoja pozycja eksperta? Czy chcesz być kimś znanym w danej niszy? Jakie mam przemyślenia na ten temat?

Warto budować pozycję specjalisty w czasach internetowych. Masz wiele możliwości na rozwój w tych czasach. Zastanów się nad tym, jak Ty możesz zostać dobrym ekspertem w swojej branży? Masz pomysł na siebie w sieci? 

Twoja pozycja eksperta, czyli co warto wiedzieć? 

Nie łatwo jest zostać ekspertem. Ty nie możesz się nim nazwać, bo to inni muszą Cię za kogoś takiego uważać. A wiele osób udaje guru i chcą tym szpanować, nie mając żadnych kompetencji na dany temat. Czy Ty chcesz zostać ekspertem? Czy Ty chcesz ogarnąć swoją wiedzę i umiejętności, aby stać się specjalistą w danym temacie? To trudna droga i trzeba się naprawdę postarać, aby mieć efekty i stać się naprawdę tym ekspertem! Nie będzie Ci łatwo zdobyć dobrą wiedzę, aby pomagać innym. Trzeba się naprawdę postarać, aby osiągnąć cel! Ale nie jest to niemożliwe. Tylko ta praca…. Ile to pracy jest potrzebne, aby osiągnąć sukces!

Zastanów się, jaka jest teraz Twoja pozycja eksperta? Ile Ci jeszcze brakuje, aby osiągnąć cel i żeby inni nazywali Cię ekspertem? Ile musisz napisać wpisów na blogu? Ile nagrać wideo? Ile podcastów utworzyć, aby osiągnąć ten cel bycia ekspertem? Ile produktów stworzyć? Ile mieć doświadczenia? Ile mieć wiedzy i praktyki? Ustal sobie dla siebie takie cele, aby mieć te umiejętności. Może pewnego razu dostaniesz łatkę eksperta i zaczniesz się jeszcze bardziej rozwijać. Bo to daje ogromną motywację! Możesz nabrać jeszcze większej pewności siebie i działać jeszcze lepiej. Ale to długa droga przed Tobą jak zaczynasz. Ja też zaczynam i nie jest to łatwa droga…W czym Ty chcesz się rozwijać? W czym chcesz pomagać ludziom? Co chcesz zmienić w danej niszy? Czym możesz się wykazać? Co zrobić lepiej i jakie produkty stworzyć?

Twoja pozycja eksperta może być ważna w Twojej marce. Ludzie ufają specjalistom. Chcą słuchać i uczyć się od ciekawych ludzi. Jak Ty możesz się stać taką postacią? Ile pracy musisz w siebie włożyć i jak się rozwijać, aby osiągać cele rozwojowe? Nie będzie Ci zawsze łatwo, bo to naprawdę ogromna droga i ogromne cele, aby zostać specjalistą i kimś ważnym w danej dziedzinie. Bo nie ma tak, że możesz to zaplanować. Ciężko jest określić kiedy zostanie się ekspertem. Nie ma ram czasowych czy działań, które musisz zrobić. To przyjdzie z czasem. Z kolejnymi produktami. Z kolejnymi wpisami na blogu. Może z czasem, gdy zaczniesz pisać książkę i gdy będziesz się dzielił wiedzą? Rób wszystko, aby stać się profesjonalistą w danym temacie! W czym Ty chcesz się wybić? W czym chcesz być dobry? W czym chcesz się rozwinąć i pokazać swoją wartość?

No waśnie? Pokaż swoją wartość Pokaż od samego początku, że warto Ci zaufać. Buduj swoją markę i staraj się być coraz lepszym w danym temacie. Rozwijaj się każdego dnia i nigdy się nie poddawaj. Codziennie rób coś w kierunku bycia ekspertem w danym temacie. Pokaż wartość. Pokaż swoje umiejętności…Zrób wszystko, aby się rozwijać. Ogarniaj dobrze dany temat. Stań się w czymś naprawdę dobrym! I nigdy, przenigdy się nie poddawaj.

Zastanów się nad tym, kim chcesz być i jaką markę budować? Z czego chcesz być znany? W czym chcesz się rozwijać? Jak chcesz pokazać swoją wiedzę i umiejętności? Dawaj z siebie wszystko, aby osiągnąć cel!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Chcesz być ekspertem?

Scroll to top