Zła strona, co posiada lub nie? Oto kilka przykładów, co robisz źle!

Co posiada zła strona? Czego nie ma, a co powinna poprawić zła strona? Co warto wiedzieć przy budowie strony?

Warto stosować się do tych zasad, aby potem nie mieć problemów ze stroną! Zastanów się nad tym, jak możesz poprawić swoją stronę? Czy czeka Cię sporo pracy? Na pewno, ale postaraj się stworzyć ciekawa stronę!

Czego nie ma zła strona?

Zastanawiałeś się nad tym?

Brak SEO.

Musisz trochę poznać pozycjonowanie, aby wszystko ładnie pokazywało się w wyszukiwarkach! Bez koncepcji SEO nie warto budować strony. Nie mówię tu o agresywnym pozycjonowaniu, ale o podstawach, które warto znać i się na nich opierać. Wszystko jest w Internecie i dobrze wytłumaczone, więc nie będę się powtarzać. Rób wszystko, aby strona była też przyjazna użytkownikom i to na nich najbardziej się skup. Dobrego SEO nigdy za wiele, ale trzeba wiedzieć, co się robi. Podstawy znam, a Ty?

Brak celu.

Strona musi mieć cel zawsze! Nie ważne czy to sklep, wizytówka czy blog. Musisz wiedzieć od czego dążysz. Co takiego chcesz osiągnąć? Jakie masz cel i plan co do strony? Czy to co teraz robisz przybliża Cię do sukcesu w działaniu na stronie? Co takiego robisz, aby zwiększać ruch na stronie? Zastanów się nad wszystkim i zacznij działać! Jakie masz cele? Co chcesz osiągnąć poprzez swoją stronę? Pokaż, że tworzysz coś naprawdę dobrego!

Brak promocji.

Musisz promować swoją stronę na innych stronach, forach czy w mediach społecznościowych. Dzięki temu Twoja strona będzie odwiedzana. Rób wszystko, aby dobrze promować stronę i budować jej ruch. Ruch to podstawa na stronie i to dzięki niemu możesz sprzedawać, budować listę czy budować społeczność. Wszystko jest do zrobienia w zależności od tego, co chcesz osiągnąć. Zacznij promować swoją stronę i osiągaj swoje cele marketingowe i sprzedażowe!

Brak pracy nad nią.

Warto pracować nad stroną i jej ruchem i celem. Musisz codziennie coś dodawać, zmieniać czy testować. To wymaga pracy, ale bez niej nie będzie efektu. Pracuj nad tym co jest dla Ciebie najważniejsze na stronie. wszystko wymaga pracy i same się nie zrobi. Do dzieła! Zła strona nie działa i nie ma celu i jest opuszczona, a jaka jest Twoja? Pracujesz nad swoją stroną?

Skupia się tylko na firmie, a nie na klientach.

Nie rób strony dla siebie, ale dla klientów. Miej na uwadze zawsze klientów i ich potrzeby! Ale wiele stron o tym zapomina i tworzy stronę dla samego tworzenia, a potem nie ma efektu. Bo nie ma  celu, planu i działania. Rób stronę dla swoich klientów i miej zawsze ich dobro na pierwszym miejscu. Skup się na klientach i na ich potrzebach. Pokaż, że znasz potrzeby niszy!

Za dużo sprzedaje.

Wiele stron ma tysiące linków, banerów i innych rzeczy, które coś sprzedają. Najpierw zbuduj ruch i społeczność, a dopiero potem zacznij pomału coś sprzedawać. Wszystko w swoim czasie… Warto postarać się, aby strona była j przyjazna i określała swój cel. Do dzieła i twórz strony jak najlepiej umiesz! Nie sprzedawaj za agresywnie. Sprzedawaj, ale także dawaj dużo wartości!

Brak testów.

Warto testować nagłówki, sprzedaż czy marketing na stronie. Staraj się wszystko przetestować i mieć poukładane każdą część strony. Wszystko można testować i sprawdzać jak działa i czy warto daną rzecz zostawić na stornie czy nie. A Ty, testujesz?

Dziwne oczekiwania.

Oczekiwania są zazwyczaj za duże i wiele osób myśli, że strona sprzeda czy osiągnie cel po paru dniach czy tygodniach. Wszystko w swoim czasie! Nie będzie szybkich efektów, gdy jesteś początkujący!

A Ty jak pracujesz nad swoją stroną?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co byś dodał?

Scroll to top