Utrzymanie uwagi klienta, czyli na co zwrócić uwagę przy marce?

Utrzymanie uwagi klienta nie zawsze musi być trudne, ale warto nad tym ciągle pracować, aby zaufanie i Twoja marka wzrastała.

Jak możesz pokazać się klientowi? Co warto wiedzieć o pracy z klientami? Co zrobić, aby osiągnąć sukces w sprzedaży? Czy praca nad relacją jest faktycznie taka ważna? Według mnie tak!

Czym jest utrzymanie uwagi Twoich klientów?

Czy warto pracować nad tym, aby ludzie widzieli Twoją markę?

Ustal plan i cel.

Warto jest go mieć i ciągle będę o tym pisał, bo to bardzo ważne. Bez tego nie wiesz, co masz robić i jakie mieć dalsze plany swojego biznesu. Musisz wiedzieć po co i gdzie idziesz. Zastanów się nad tym co chcesz osiągnąć. Jakie masz cele i plany na przyszłość? Co warto robić w biznesie, aby ciągle dawać wartość? Jak chcesz pomóc swoim klientom? Co oferujesz? Jakie rozwiązania? Co warto wiedzieć, aby Twój biznes szedł do przodu i nie zatrzymywał się? Odpowiedz sobie na te pytania. To ważne, aby mieć dobry kierunek działań i nie poddawać się przy tym! Na pewno nie ma lekko, gdy cel nie idzie po naszej myśli, ale trzeba zweryfikować, co się robić i zacząć działać i uczyć się na błędach.

Nie bądź głupi.

Musisz dobrze zarządzać swoimi klientami i to jak i gdzie kupują. Nie możesz zgadywać, a wiele osób tak robi i nie ma z tego potem profitów. To wymaga pracy a nie zgadywania. Utrzymanie uwagi klienta nie musi być ciężkie, ale musisz to robić mądrze i z głową. Nigdy nie zgaduj w biznesie, bo najlepsze są twarde dane. Musisz się przygotować z ofertą i sprawdzić, co jest ważne dla Twoich klientów. Sprawdzić co jest ważne dla nich i co chcieliby od Ciebie jako eksperta w danej niszy?

Dlaczego chcesz utrzymać uwagę?

Jaki masz cel? Może chcesz coś sprzedać? Może masz inne powody? Na ile jesteś zdeterminowany? Ile masz na to budżetu? Czemu zależy Ci na uwadze Twojej grupy docelowej? Co chciałbyś zmienić w swoim życiu, aby mieć coraz większą sprzedaż? Zastanów się nad tym dobrze i miej na uwadze to, że utrzymanie uwagi nie jest takie proste, jakby się wydawało!

Buduj relację.

To chyba oczywiste, że ludzie kupują od tych, których znają i ufają. Musisz budować zaufanie i relację ze swoimi klientami. Wtedy łatwo jest utrzymać ich uwagę. Zastanów się, jak to będziesz robić i w jaki sposób ich przyciągniesz do siebie. Może jakiś blog? Newsletter? Jak Ty komunikujesz się z ludźmi? Gdzie są Twoi klienci? Jak Ty wykorzystujesz to, że potrzebują oni rozwiązania? Jakie Ty wprowadzisz rozwiązania?

Pomagaj i dawaj wartościowe rzeczy.

To chyba też oczywiste! Musisz być pomocny i dawać z siebie wszystko każdego dnia. Dawaj dużo wartości i nie bądź leniem. Masz coś do zrobienia, co nie? Masz coś do roboty – musisz utrzymywać uwagę klientów, a to wymaga trochę pracy. Na co czekasz? Samo się nie zrobi! Zacznij działać ze swoją niszą i ogarnij, co dla niej jest najważniejsze!

Komunikuj się często.

Aby o Tobie nie zapomnieli! Warto poznać dobrze klientów, aby robić to w odpowiedni sposób. Nie możesz być zbyt nachalny i pisać za często lub za mało. Trzeba to dobrze zrobić i w miarę testować wszystko.

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty utrzymujesz uwagę?

Scroll to top