Po co sprzedajesz? Czy tylko dla zysku czy coś więcej?

Po co sprzedajesz swój produkt lub usługę?

Co jest dla Ciebie ważne w procesie sprzedaży? Czy lubisz sprzedawać? Co chciałbyś zmienić w swojej branży? Czy masz coś, co przyciągnie do Ciebie klientów? 

Po co sprzedajesz w swojej niszy? 

Tylko dla zysku? Czy chcesz osiągnąć coś więcej? Co chcesz zmienić w życiu Twoich klientów? Co chcesz przekazać swoją ofertą? Czy to zawsze chęć zysku czy pomocy innym? Czy jest w tym coś głębszego? Myślę, że sprzedaż czegoś więcej niż samego produktu jest ważne. Aby mieć jakiś głębszy cel swojej sprzedaży. Aby pokazać niszy, że masz najlepsze rozwiązania. Może coś jeszcze chcesz przekazać? Pokazać, że masz najlepsze rozwiązania! Pokazać, że dobrze rozumiesz niszę!

Ale to nie jest takie proste, bo trzeba przy sprzedaży budować markę. Wtedy pokazujesz swój cel biznesowy. Możesz pokazać, co jest dla Ciebie ważne. Że ważne są rozwiązania problemów ludzi w niszy. Nie jest to oczywiste na początku. Każdy na początku chce zarobić, ale za czasem ma to jakiś głębszy cel. Że chce się pomagać i rozwiązywać problemy ludzi. Tyle… czy aż tyle? No właśnie, bo dawanie rozwiązań to nie jest prosta rzecz! Myślisz, że zrobisz byle co i będzie OKEJ? Nie nie koniecznie! Bo byle co to szkoda sprzedawać. Tak nie zbudujesz marki, a o to chodzi w sprzedaży. Żeby pokazać najlepszą ofertę i sprzedawać z celem. Pokazać, że masz coś do przekazania dzięki swoim produktom i usługom. Może to nie jest łatwiejsza droga, ale na pewno bardziej opłacalna w dalszym etapie sprzedaży.

Jak Ty chcesz rozwijać swoją sprzedaż? Po co sprzedajesz? Jakie cechy ma dobra i skuteczna sprzedaż? Co chciałbyś zmienić w swojej ofercie, aby się wybić ponad konkurencję? Czym się wyróżnisz? Co możesz zrobić lepiej? Szybciej? Wygodniej? Nie ma jednej receptury na sukces! Nie ma tak, że zrobisz pyk i pyk i masz! Sukces tak nie działa. Nie ogarniesz siebie i swojego ebiznesu szybko. Nie będzie efektów jeśli nie zaczniesz działać i zdobywać doświadczenia. Tylko działanie i dawanie rozwiązań jest ważne w sprzedaży. Rozwój siebie i swojego ebiznesu. Nie ma tak, że zrobi się samo. Trzeba sobie zapracować na markę i na sukces.

Po co sprzedajesz? Masz jakieś ukryte cele? Co chcesz przekazać poprzez swoją działalność w Internecie? Jak chcesz się rozwijać? Co możesz zrobić lepiej od konkurencji? Jak chcesz się wykazać w niszy? Nie ma z tym lekko! Nic nie przychodzi łatwo. Nawet to, że praca przez Internet jest łatwa i szybka i przyjemna. Nic bardziej mylnego! Nie mogę się z tym zgodzić! Trzeba zapier%$@!$# jak w realu. Nie ma tak, że wszystko przychodzi łatwo. A Ty szukasz dalej tych super przepisów na sukces? Więc przestań! Zajmij się jedną rzeczą, potem zacznij kolejną. Wszystko po kolei! Z czasem ogarniesz swój sposób na zarobek. Swój styl sprzedaży swoich lub cudzych produktów. Wiesz już po co sprzedajesz? Aby się rozwijać i pomagać innym ludziom!

To nie łatwa droga. Droga lidera branży czy sprzedaży. Trzeba pracować nad marką. Nad rozwojem swojej firmy. Każdy dzień to nowe możliwości i nowe problemy i wyzwania. A Ty musisz je pokonać… Pokazać sobie, że można wiele. Że nie ma jednej recepty na sukces i rozwój. Każdy ma inny styl działania. Wybierz ten swój i zacznij działać!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

A Ty? Co sprzedajesz?

Patryk Tarachoń
5 lat temu

Swój sklep otworzyłem z myślą o tych, którzy tak jak ja nie zawsze mają w sobie tyle motywacji, żeby sprostać postawionym celom. Uznałem, że zwykły kubek ze słowami wsparcia, może zdziałać cuda. Sprawdziło się w moim przypadku, więc zacząłem sprzedawać je poprzez swój blog. Radość osób które je zakupiły, jest spełnieniem misji, którą sobie postawiłem.

Scroll to top