Dawaj tyle, ile możesz i tyle, ile sam byś chciał otrzymać!

Dawaj tyle, ile możesz w swojej działalności… Ciężko zrobić coś takiego, co? Bo to wymaga pracy nad swoją działalnością, nie?

Jak Ty się rozwijasz w sieci? Co robisz, aby mieć wynik i dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem? Wielu z nas nie docenia tego, ile dostaje za darmo od innych. Ale z czasem nauczysz się, że każdy, kto dzieli się wiedzą, zasługuje na szacunek. To niełatwe zajęcie! 

Dawaj tyle, ile możesz. Dziel się swoją wiedzą! 

Dawaj tyle, ile możesz. Pokaż klientom, że ma wiele do przekazania poprzez swój produkt i usługę. Nie lekko dawać taką wartość, jaką byś sam chciał otrzymać. Dawaj, dawaj, dawaj…

Ale to nie głupie przekazanie wszystkiego. Bo to nie o to chodzi. Trzeba naprawdę się postarać nad tym, aby Twój produkt był skuteczny i wartościowy! Musisz dawać wiele, ale na tyle mało, żeby nie przeładować wiedzą produktu. Nie przedobrzyć… To nie jest łatwe, więc trzeba się postarać nad usługą czy produktem. Twoja oferta ma być dopasowana do Twoich klientów. Nie ma tak, że zrobisz byle co i to pójdzie. Musisz coś dać od siebie. Dawaj tyle, ile sam chciałbyś dostać. Proste w napisaniu, nie? Bo nie jest łatwe stworzenie dobrego produktu lub usługi. Bo to wymaga dobrego poznania niszy i ludzi się w niej znajdujących. Nie ma tak, że stworzysz byle co i wszystko się sprzeda. Byłoby za łatwo! Byłoby zbyt pięknie! Niestety tak nie jest. Trzeba się postarać, aby dać wartość i rozwiązania… Zastanów się nad tym, co w Twojej niszy jest potrzebne? Co chciałbyś przekazać ludziom i zarazem wypełnić potrzebę niszy? Trudne pytanie, ale to bardzo dobrze! Bo tak ma być!

Zastanów się nad tym, jak możesz dawać tyle, żeby ludzie zaczęli Cię obserwować i sprawdzać Twoją ofertę. Musisz czymś zainteresować swoich potencjalnych klientów. To nie łatwa droga, więc czeka Cię znowu praca! Znowu! Heheh… a co myślałeś? Że powiem Ci złotą zasadę tworzenia produktu? Nie ma takiej! Każda nisza ma inne potrzeby i potrzebuje innych rozwiązań. Musisz segmentować, czyli dzielić ludzi ze względu na ich potrzeby czy zamożność, aby dopasować do nich swoją ofertę. To nie zawsze jest oczywiste, więc musisz się trochę postarać. Pokazać, że możesz dać rozwiązanie problemu szybko i skutecznie. Może to nie będzie na początku łatwe, ale blogując czy prowadząc profile społecznościowe, będzie Ci z czasem łatwiej. Ale to nie ma złotej zasady. Możesz to robić wiele lat, jak ja i nie mieć dalej strategii działania. Jednak zbliżam się do tego, co ludzie potrzebują i jakiej wartości potrzebują.

Zastanów się nad swoim działaniem… Czy to co robisz, przybliża Cię do sukcesu? Masz plan na swoje działanie? Co chciałbyś zmienić w niszy? Za kogo chcesz być uważany? Dawaj tyle, ile ludzie potrzebują i zacznij od stworzenia skutecznego rozwiązania. Zacznij od pokazania sobie, że dasz radę i że możesz osiągnąć wiele, dzięki dobrej i systematycznej pracy. Może nie będzie lekko, ale zrozum, że nigdy nie będzie łatwo! Nie będzie zawsze lekko, ale trzeba przetrwać ten najgorszy czas. Może będzie Ci źle i nie będziesz mieć efektów, ale nie poddawaj się za szybko! Bo nie ma jednej recepty na ebiznes i na emarketing. Trzeba testować wiele rzeczy. Pokazać innym, że możesz dać im skuteczne rozwiązania. Ale takie dobre rozwiązania, a nie byle co. Nie bylejakość, ale JAKOŚĆ!

Będzie Ci łatwiej, gdy poznasz dobrze swoją niszę i ludzi z problemami. Gdy opiszesz własne doświadczenia i problemy, jakie miałeś. To najlepszy sposób. Możesz też pokazać, jak działają inni. Pokazać ich problemy i ich rozwiązania. Nie będzie to możesz łatwe, ale sobie poradzisz. Stworzysz ten idealny produkt lub usługę, która będzie pomagała innym. Powodzenia!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jaką wiedzę chcesz przekazać innym?

Scroll to top