Błędy produktów, które naprawdę warto unikać w biznesie!

Jakie błędy produktów często są popełniane? Czego warto unikać i nie robić w sprzedaży?

Oto kilka przykładów błędów, jakie popełniamy przy działaniu z produktami. Co zrobić, aby osiągnąć swoje cele przy sprzedaży produktów? Masz wiele możliwości na rozwój, ale nie popełniaj tych pomyłek!

Podstawowe błędy produktów, to?

Czy Ty też je popełniasz? Jakich niezręczności warto unikać?

Brak dobrej sprzedaży.

To podstawowy błąd w tworzeniu produktów, jej późniejsza sprzedaż… Wiele osób ma super produkty, ale nie umie ich sprzedać. Wtedy szybko się zniechęcają i nie sprzedają. Poddają się… To najgorsze co możesz zrobić. Niestety, ale tak jest. Naucz się sprzedawać i rozwiązywać problemy klientów. To musisz robić! A nie narzekać i siedzieć na dupie! Sprzedaż swoich produktów jest bardzo ważna. Nie możesz zapominać o tym, aby promować swoje produkty! Nie jest to łatwe, ale jakoś trzeba sobie radzić! Jak Ty rozwiniesz sprzedaż swoich produktów?

Brak promocji.

Warto nauczyć się promować swoje produkty. Naucz się chociaż podstaw. Naucz się marketingu i metod promocji. To możesz także zlecić komuś innemu, ale warto chociaż umieć podstawy. Wtedy na pewno coś ruszy, gdy będziesz działać każdego dnia i się nie poddasz. Nie ma co się poddawać, ale promocja swojej oferty jest bardzo ważna i na to też trzeba poświęcić czas. Jak Ty rozwijasz swoją ofertę produktową?

Niedostosowane ceny.

Często produkt jest super, ale cena nie jest dopasowana do niszy. Najczęściej jest za duża lub za mała. Za duża, więc nie kupi nikt z mniejszymi budżetem. Za mała, więc każdy myśli, że produkt nie pomoże. Trzeba dobrze poznać swoją branżę i testować to jakie ceny masz. Tylko wtedy będziesz mieć dobrą sprzedaż. Te błędy produktów są najczęstsze, czyli źle dopasowana cena. Trzeba testować swoją cenę i sprawdzać, jak ludzie na nią reagują. To ważny element sprzedaży! Zastanów się nad tym już teraz! Co możesz zmienić?

Perfekcjonizm.

Zwłaszcza przy tworzeniu produktu jest najgorszy. Wtedy robisz  i dodajesz do produktu za dużo. Za dużo! Sprzedawaj taki produkt, który da klientom jak najwięcej i rozwiąże ich produkt. Nie dodawaj zbędnych rzeczy, które tylko zapychają produkt. Ma być to szybkie i porządne rozwiązanie problemu. Ale nie ma też ciągle poprawiać i zmieniać… Trzeba działać z tym, co masz! Naprawdę nie będzie to łatwe, bo perfekcjonizm zabija! Jednak trzeba zabrać się do roboty i zacząć działać. Jakie Ty widzisz błędy produktów, które tworzysz?

Źle stworzony produkt.

To podstawowy błąd produktu. Jest niedopasowany do niszy i tyle. Wtedy nikt go nie kupi. Może być też taka sytuacja, że produkt nie rozwiązuje żadnego problemu. Wtedy masz za dużo zwrotów i nie idzie dobrze sprzedaż. Musisz znaleźć równowagę między jednym a drugim. Musisz stworzyć coś takiego, co zmieni życie innych ludzi. To ma być petarda! Masz działać każdego dnia i nie poddawać się w produkcji! Będzie na pewno ciężko, ale dasz sobie radę!

Źle dobrana nisza.

To błąd, który popełnia za dużo osób. Nie dobiera dobrze niszy i popełnia błąd przy promocji produktu. Nie rób produktu, póki nie zbadasz rynku i jego możliwości. Nie rób tego błędu! Zacznij naprawdę się rozwijać. Zacznij od sprawdzenia potrzeb i problemów ludzi. Musisz mieć dobry powód, aby stworzyć produkt. Musisz poznać swoją niszę!

Brak rozwiązywania problemów.

Musisz produktem szybko rozwiązać produkt. Nie ważne jakie produkty sprzedajesz, to jest najważniejsze w Twojej działalności. Problem i rozwiązanie. To tyle i aż tyle!

Brak strategii follow-up.

Warto zrobić sobie sekwencję pozyskiwania klientów. Warto poznać dobrze rynek i stworzyć całą strategię sprzedaży w Twoim biznesie. To wymaga dobrego poznania niszy i klientów, ale z czasem będziesz robić to robić szybciej i skuteczniej. Wiesz, jak po kolei będziesz tworzyć swoją sprzedaż? Wiesz co i jak działa w Twojej strategii? Wiesz, jakie chcesz mieć wyniki? Nie będzie lekko, ale twórz ciekawe sekwencje swoich produktów. Sprawdzaj co działa, a co nie i dąż do efektów!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jakie błędy Ty robisz lub widziałeś?

Scroll to top